ودیعه‌ گذاران حج تمتع برای ظرفیت خالی استان تهران اقدام کنند



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی,حج تمتع
اداره کل حج و زیارت استان تهران اعلام کرد: دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع ۱۶ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد سال ۸۶ به عنوان اولویت های ذخیره برای تکمیل ظرفیت ها در ۲۷ فروردین ماه اقدام کنند. 

 اداره کل حج و زیارت استان تهران روز سه شنبه در اطلاعیه ای اعلام کرد: با وجود ظرفیت خالی در کاروان های حج تمتع سال ۱۳۹۹ در برخی شهرها و شهرستان‌ها، بدینوسیله به منظور تکمیل ظرفیت های مذکور از دارندگان قبوض ودیعه گذاری حج تمتع ۱۶ اردیبهشت تا ۳۱ خرداد سال ۱۳۸۶ به عنوان اولویت های ذخیره برای تکمیل ظرفیت ها دعوت به عمل می آید تا از روز چهارشنبه ۲۷ فروردین سال ۱۳۹۹ ساعت ۱۰ صبح جهت ثبت نام در یکی از کاروان های دارای ظرفیت خالی به سامانه حج مراجعه و نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

 در این اطلاعیه آمده است: ودیعه گذاران در صورتی که تاکنون در فراخوان عمومی تکمیل و بروز رسانی اطلاعات مشارکت نکرده اند،  ابتدا با مراجعه به سامانه فوق نسبت به تکمیل و بروزرسانی اطلاعات خویش اقدام و پس از دریافت کد رهگیری سایر مراحل رزرو و ثبت نام را دنبال کنند.

 

اطلاعیه حاکسیت: امر ثبت نام متقاضیان از محل اولویت های ذخیره فوق الذکر پس از تکمیل ظرفیت خالی کاروان ها در هریک از شهر یا شهرستان ها پایان می پذیرد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------