200هزار تومان جریمه تردد / 620هزار جریمه از ابتدای آغاز طرح منع تردد شبانه / مردم تهران شب‌ها جریمه می‌شوند



 محدودیت های شبانه,اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت:در طرح محدودیت های شبانه از ابتدا تاکنون 620 هزار متخلف جریمه شده اند . 

به گزارش برنا؛ سرهنگ علی همه خانی درباره ترددهای شبانه و جریمه ورود به  طرح محدودیت‌های شبانه گفت : برخلاف تصور برخی شهروندان در خصوص عدم ثبت جریمه ها در طرح ورود به محدودیت های کرونایی شبانه ، این دوربین ها از همان روز های اول و با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا فعال بوده و رانندگانی را که بدون مجوز وارد این محدوده ها می گردند را مورد اعمال قانون قرار می دهند  .

 

او گفت : با اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا و از آغاز  و اجرای طرح ممنوعیت های تردد  در سطح شهر تهران تعداد 620 هزار خودرو  توسط دوربین ها مورد اعمال قانون قرار گرفته اند .

 

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت : در همین خصوص و در فروردین ماه امسال 25689 مورد تخلف پلاک اعم از "  تخلف مخدوشی و پوشش پلاک " مورد اعمال قانون قرار گرفته اند و نیز 2147 خودرو هم توقیف شده اند .

 

او افزود : برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی مخدوشی  و هرگونه تغییر در ارقام پلاک وسیله نقلیه مجازات  حبس از 6 ماه تا یکسال را برای متخلفین در پی دارد .

 

سرهنگ همه خانی از رانندگان تهرانی خواست به علت شیوع گسترده ویروس کرونا ، از تردد در سطح شهر  و در ساعات اعلامی و رفتن به دورهمی ها و مهمانی ها به خاطر حفظ جان خود و دیگران جدا خودداری نمایند .

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------