قلعه‌نویی: شاید باید جای باگناما، بازیکن ۸۰۰ هزار دلاری می‌آوردیم!



امیر قلعه نویی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی گل‌گهر از رفتاری که در قبال بازیکن گابنی تیمش شده است، انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند.

 

امیر قلعه‌نویی، سرمربی گل‌گهر در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر داربی‌هایی این چند وقت، سلامت و زیبا بوده است و مردم از آن لذت برده‌اند و گل‌های زیادی داشته است. این نشان می‌دهد که هر دو باشگاه به دنبال یک فوتبال زیبا و تماشاگر پسند به دور از مسائل حاشیه‌ای هستند. این حلقه مفقود فوتبال ماست.

 

او افزود: خوشحالم مس کرمان به لیگ برتر برگشته است. استان کرمان اهداف بزرگی درباره ورزش به خصوص فوتبال از نظر مسائل فرهنگی، اخلاقی و زیرساختی دارد که هر سه باشگاه این کار را انجام می‌دهند. امیدوارم فردا بازی خوبی ببینیم.

 

سرمربی گل‌گهر ادامه داد: مس رفسنجان امسال بازیکنان خوبی گرفته است و مربی جوان و بسیار خوبی دارد. جا دارد از آقای ربیعی و علیزاده تشکر کنم. فردا بازی سختی برای ما است. به هر حال گل‌گهر هستیم و در بازی قبل تیم خوب تراکتور را شکست دادیم. فکر می‌کنم تراکتور از تیم‌های خوب امسال است. بازیکنان ما با این که تعداد زیادی از آن را از دست دادیم، خیلی خوب ظاهر شدند.

 

قلعه‌نویی گفت: من در کنفرانس بعد از بازی با تراکتور گفتم که من آدم ثروتمندی هستم چرا که بازیکنانم با تمام وجودشان بازی می‌کنند. ما روی نقاط ضعف و قوت تیم خوب مس رفسنجان کار کرده‌ایم و قطعا آن‌ها هم این کار را کرده‌اند. فردا جنگ اصلی میان خط هافبک دو تیم است و هر کس بتواند در میانه زمین، بازی را کنترل کند، موفق می‌شود. ما در وهله اول به دنبال گل نخوردن هستیم و پس از آن به دنبال گل زدن هستیم. مس رفسنجان با آمدن شیمبا، خط حمله قوی‌ای دارد. امیدوارم فردا بازی خوبی ببینیم.

 

او درباره غایبان تیمش در داربی کرمان بیان کرد: ما هنوز اریک بوکوم را نداریم. پارسال رفتار خوبی درباره ما نشد و به نوعی بی‌عدالتی و ظلم شد. مهم این است که مردم می‌دانند چه اتفاقی افتاد. ما هنوز نمی‌توانیم از این بازیکن استفاده کنیم. نمی‌دانم دلایلش چیست. او بسیار بازیکن خوبی است. در جام باشگاه‌های آسیا ۶ بازی کرده و یک گل زده است. شاید ما هم باید بازیکن ۶۰۰ هزار دلاری و ۸۰۰ هزار دلاری بیاوریم تا ۳۰۰ هزار دلارش هم گم شود. شاید اینطور بهتر باشد ولی ما بازیکنی آوردیم که جوان است. این می‌توانست باب خوبی در فوتبال ایران باشد. می‌شد برویم استعداد یابی کنیم و بازیکن خارجی در سن پایین بیاوریم. من فکر کنم این بازیکن را با ۶۰، ۷۰ هزار دلار آوردیم. او از نظر کیفت بازیکن بالایی است. شاید ایراد است که بازیکن ۸۰۰ هزار یورویی نمی‌آوریم که ۴۰۰ هزار یوروی آن گم شود. باقی بازیکنان هم حاضر هستند.

 

قلعه‌نویی در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که آیا رضا شکاری، راه‌حل نهایی او برای جانشینی سعید صادقی در ترکیب گل‌گهر است، توضیح داد: ما یک بازیکن خوبی به نام گل‌گهر داریم. این‌ها همه باید در قالب گل‌گهر قرار بگیرد. شکاری یک استعداد ناب است که هم به او کم محبتی شد و هم اشتباهات و رفتار خودش به او ضرر شد. نه این که مِنتی باشد اما باشگاه گل‌گهر بازیکنی که یک سال نمی‌توانست بازی کند را آوردیم، تر و خشکش کردیم و به او روحیه دادیم. اگر ما این کار را نمی‌کردیم، شکاری به بیراهه می‌رفت. کمتر باشگاه و کادر فنی‌ای این کار را می‌کند.

 

او افزود: نمونه دیگر آن ایمان سلیمی است که پارسال رباط صلیبی پاره کرد. دو ماه مانده به پایان لیگ، جایی برای تمرین کردن نداشت ولی دو ماه این بازیکن را آوردیم، تمرین و روحیه دادیم و الان عضو مس رفسنجان است. هیچ باشگاه و کادر فنی این کار را نمی‌کند. شکاری از آن دست استعدادهاست که اگر خودش را نگه دارد و نگرشش را درست کند، از سرمایه‌های خوب فوتبال ایران است.

 

سرمربی گل‌گهر در پایان اظهار کرد: از مهمان‌نوازی باشگاه مس رفسنجان و مردم این شهر تشکر می‌کنم. چون شهرداری‌چی هستم، وقتی در شهر می‌آمدم دیدم که گویا آثار سیل به رفسنجان ضرر زیادی زده است. این تاسف‌بار است. الان در قرن ۲۱ هستیم و این اتفاقات بد است. من کلی می‌گویم. در هیچ کجای ایران نباید این اتفاقات بیفتد. مسئولان باید پیش‌گیری کنند و زیرساخت‌ها را درست کند تا این نعمتی که نزولات آسمانی است به آب‌های سطحی برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------