برد لیورپول مقابل بورنموث با 9 گل؛ کامبک منچسترسیتی و پیروزی چلسی/ تساوی رم و یوونتوس در شب توفق بایرن مونیخ



مسابقات فوتبال جهان در 5 شهریور 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
چهارمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با ثبت پیروزهایی پرگل در کارنامه قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته این رقابت‌ها پیگیری شد.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) از ساعت 18:30 به وقت تهران پنج بازی همزمان برگزار شد که در پایان آنها تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی برابر رقبای خود جشنواره گل به راه انداختند.

 

لیورپول که هفته قبل در خانه منچستریونایتد باخت و قبل از آن هم دو بار مساوی کرده بود برای کسب اولین پیروزی خود، میهمانش تیم بورنموث را با نتیجه 9 بر صفر در هم کوبید.

 

لوئیز دیاز دو بار در دقایق 3 و 85، هاروی الیوت در دقیقه 6، ترنت الکساندر آرنولد در دقیقه 28، روبرت فیرمینو دو بار در دقایق 31 و 62، فیرجیل فن‌دایک در دقیقه 45، کریس مفام در دقیقه 46 (گل به خودی) و فابیو کاروالیو در دقیقه 80 گل‌های اولین پیروزی قرمزپوشان مرسی‌سید در فصل جدید لیگ برتر جزیره را به ثمر رساندند. لیورپول اکنون 5 امتیازی و در رده هشتم جدول است.

 

در بازی همزمان منچسترسیتی در حالی که تا دقیقه 53 دو گل از میهمان خود کریستال پالاس عقب بود، بازی را با نتیجه 4 بر 2 به سود خود به پایان رساند. در این مسابقه تیم میهمان با گل به خودی جان استونز در دقیقه 4 از سیتی پیش افتاد و یواخیم اندرسن در دقیقه 21 اختلاف را برای تیم میهمان به دو گل افزایش داد. برناردو سیلوا اما با گلزنی در دقیقه 53 تیم میزبان را به بازی برگرداند و پس از آن نوبت ستاره جدید خط حمله این تیم یعنی ارلینگ هالند شد که با ثبت اولین هت‌تریکش با پیراهن منچسترسیتی سه امتیاز بازی را برای تیم میزبان به ارمغان بیاورد. او گل‌های خود را در دقایق 62، 70 و 81 به ثمر برساند. سیتی با این نتیجه 10 امتیازی شد و با اختلاف گل بهتر نسبت به برایتون در صدر جدول قرار گرفت.

 

دیگر تیم بزرگی که امروز در لیگ برتر جزیره به میدان رفت چلسی بود که این تیم لندنی با وجود 10 نفره شدن در دقیقه 28 پس از اخراج کانر گالاگر، میهمانش لسترسیتی را 2 بر یک شکست داد. رحیم استرلینگ در دقایق 47 و 63 هر دو گل چلسی را زد و هاروی بارنز در دقیقه 66 تنها گل روباه‌ها را به ثمر رساند. چلسی با دومین پیروزی فصل خود 7 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

 

در بازی‌های همزمان برایتون با نتیجه یک بر صفر لیدزیونایتد را شکست داد و برنتفورد در خانه برابر اورتون یک - یک مساوی کرد. سامان قدوس در این بازی نیمکت‌نشین بود و فرصت بازی برای برنتفورد را پیدا نکرد.

 

یکه‌تازی آرسنال ادامه دارد/ برد توپچی‌ها در دربی لندن

در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر انگلیس، آرسنالِ صدرنشین به مصاف فولام رفت و در یک بازی نزدیک و سخت به برتری 2 بر یک دست یافت.

 

ابتدا فولام با گلزنی مرد همیشگی خود یعنی الکساندر میتروویچ به گل رسید ولی شاگردان آرتتا موفق شدند نتیجه را به سمت پیروزی هدایت کنند.

 

گل‌های توپچی‌ها را اودگارد 64 و گابریل 86 به ثمر رساندند.

 

آرسنال با این برد 12 امتیازی شد تا همچنان به تنها تیم جزیره نام گیرد که هنوز شکست را تجربه نکرده است.

 

شاگردان آرتتا با 12 امتیاز صدرنشین هستند و تیم‌های منچسترسیتی و برایتون در رده‌های بعدی جای گرفتند.

 

***

 

لورکوزن در حضور کوتاه آزمون طلسم ناکامی‌هایش را شکست/ پیروزی دورتموند در برلین

در روزی که دورتموند از سفرش به پایتخت آلمان سه امتیاز گرفت، سردار آزمون و یاران او نیز سرانجام اولین پیروزی‌شان در فصل جدید بوندس‌لیگا را کسب کردند.

 

مسابقات فوتبال جهان در 5 شهریور 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در دومین روز از هفته چهارم بوندس‌لیگا، امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران 5 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های دورتموند و بایرلورکوزن برابر رقبا به برتری رسیدند.

 

دورتموند یک بر صفر در خانه هرتابرلین به برتری دست پیدا کرد. آنتونی مودست در دقیقه 32 تنها گل این بازی را برای دورتموند زد تا این تیم با کسب سومین پیروزی‌اش 9 امتیازی شود و به رده پنجم جدول صعود کند.

 

در دیگر بازی مهم تیم بایرلورکوزن در دیداری که مهاجم ایرانی‌اش سردار آزمون در دقیقه 83 به جای پاتریک شیک به میدان رفت، سرانجام اولین برد خود را پس از سه شکست متوالی در لیگ (4 باخت متوالی در تمامی رقابت‌ها) کسب و میزبانش تیم ماینتس را با نتیجه 3 بر صفر مغلوب کرد. لورکوزن با این نتیجه 3 امتیازی شد و به رده یازدهم صعود کرد.

 

اسکیل پالاسیوس در دقیقه 29، فریمپونگ در دقایق 39 و 41 گل‌‌های لورکوزن را در این بازی به ثمر رساندند. این در حالی بود که دو بازیکن لورکوزن هینکاپی در دقیقه 77 و باکر در دقیقه 4+90 با دریافت کارت قرمز اخراج شدند.

 

نوار پیروزی‌های بایرن پاره شد/ اشتباه مدافع فرانسوی کار دست ناگلزمان داد

در چارچوب هفته چهارم بوندس لیگای آلمان، بایرن مونیخ در خانه به مصاف مونشن گلادباخ رفت و به زحمت به تساوی یک بر یک رسید.

 

در این مسابقه مارکوس تورام روی اشتباه اوپامکانو گل اول مسابقه را در دقیقه 43 برای مونشن گلادباخ به ثمر رساند و بایرن مونیخ در دقایق پایانی با گل سانه به تساوی رسید.

 

بایرن مونیخ پس از 3 پیروزی به یک تساوی رسید تا با 10 امتیاز در صدر قرار گیرد. اونیون برلین نیز که امشب شالکه را درهم کوبید با 10 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

 

مونشن گلادباخ با 8 امتیاز در رده ششم جای گرفته است. 

 

نتایج سایر بازی‌ها به شرح زیر است:

لایپزیگ 2 - ولفسبورگ صفر

هوفنهایم یک - آگزبورگ صفر

شالکه یک - یونیون برلین 6

 

***

 

تساوی یوونتوس و رم در مهمترین بازی هفته/ دیبالا جشن شاگردان آلگری را خراب کرد

در مهمترین بازی هفته، رم مقابل یوونتوس به تساوی رسید.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید

در چارچوب هفته سوم سری‌آ ایتالیا، یوونتوس در خانه به مصاف رم رفت و در یک بازی مهم به تساوی یک بر یک رسید.

 

گل یوونتوس را ولاهوویچ به زیبایی هر چه تمام‌تر در دقیقه 2 به ثمر رساند و در دقیقه 69 آبراهام با پاس گل دیبالا حساب کار را به تساوی کشاند.

 

رم با این تساوی 7 امتیازی شد و به رده سوم رسید. یوونتوس با 5 امتیاز نیز در جایگاه ششم قرار دارد.

 

میلان به صدر جدول چسبید

در چارچوب هفته سوم سری‌آ ایتالیا، میلان به مصاف بلونیا رفت و به برتری 2 بر صفر رسید.

 

در این بازی برای روسونری رافائل لیائو در دقیقه 21 و اولیویه ژیرو در دقیقه 58 گل به ثمر رساندند.

 

میلان با این برد 7 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------