عصبانیت رونالدو پس از گلزنی؛ اینجا عکس نمی‌گیرم!



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، با وجود گلزنی برابر شریف واکنش خوبی به درخواست گرفتن عکس از سوی یکی از هوادارانش نداشت.

به گزارش ورزش سه، منچستریونایتد شب گذشته در دومین دیدار از مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف شریف رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 


جیدون سانچو، گل اول این بازی را روی یک حرکت زیبای تیمی به ثمر رساند و رونالدو هم موفق شد گل دوم تیمش را از روی ضربه پنالتی که به سود شیاطین سرخ اعلام شده بود، وارد دروازه حریف کند. 


این اولین گل این بازیکن پرتغالی پس از تابستان پر هیاهویی که او در آن قصد ترک اولدترافورد را داشت اما در نهایت موفق نشد به حساب می‌آمد. 


با این حال، به نظر می‌رسد که او با وجود پایان دادن به بحران گلزنی‌اش در فصل جدید چندان علاقه‌ای به گرفتن عکس با هوادارانش نداشته است. 


بین دو نیمه این بازی و زمانی که رونالدو در حال رفتن به سمت رختکن بود، یکی از اعضای کادر پزشکی حاضر در ورزشگاه به سمت او آمد و درخواست کرد که عکسی با او بگیرد. 


اما این بازیکن حتی حاضر نشد به این زن نگاه کند و صرفا در حالی که به سمت رختکن می‌رفت دست او را با قدرت پس زد و به مسیرش ادامه داد. 


یکی از اعضای تیم محافظتی حاضر در ورزشگاه سریعا روی این صحنه دخالت کرد، این عضو تیم پزشکی را عقب نگه داشت تا درگیری بیشتری ایجاد نشود اما این صحنه از چشم دوربین‌ها دور نماند.


رونالدو پیش از این نیز در فصل گذشته سابقه درگیری با هواداران در زمان مطرح کردن درخواست عکس با او را داشته است و به نظر می‌رسد چندان علاقه‌ای به این کار در زمان برگزاری مسابقات ندارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------