آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

کشتی آزاد قهرمانی جهان | شکست محمدیان مقابل اسنایدر آمریکایی؛ رضا اطری فینالیست شد



کشتی آزاد قهرمانی جهان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز جهان با شکست مقابل حریف عنوان‌دار خود از آمریکا از رسیدن به فینال رقابت‌های جهانی صربستان بازماند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۳ وزن پایانی کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، محمدحسین محمدیان دارنده مدال برنز جهان ۲۰۱۴ و آخرین نماینده ایران در ۳ وزن پایانی این رقابت ها در مرحله نیمه نهایی به مصاف کایل اسنایدر قهرمان جهان و المپیک از آمریکا رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر یک شکست خورد و از رسیدن به فینال بازماند.

 

محمدیان پیش از این در دور استراحت کرد، سپس ساموئل شرر از سوئیس را ۱۰ بر صفر برد. وی در دومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز مقابل ماگومد زکریف از اواکراین با نتیجه ۸ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

 

پیش از این رضا اطری در ۶۱ و رحمان عموزاد خلیلی در وزن ۶۵ کیلوگرم با برتری قاطع مقابل رقبایشان راهی دیدار نهایی این رقابت‌ها شدند و فردا شب (یکشنبه) برای کسب مدال طلای جهان به میدان می‌روند.

 

تاکنون محمد نخودی در ۷۹ و حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم صاحب مدال نقره شده‌اند و امیرحسین زارع در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نیز به مدال برنز رسیده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------