آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

قهرمان کشتی را در برنامه زنده تحقیر کردند/ واکنش‌ها به اقدام صداوسیما علیه فردین معصومی



فردین معصومی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فردین معصومی بعد از پخش فیلم باخت سنگینش مقابل بلال ماخوف در شبکه ورزش امیدوار است که این اتفاق، عمدی صورت نگرفته باشد.

به گزارش ورزش سه، فردین معصومی که شب گذشته مهمان ویژه برنامه کشتی قهرمانی جهان در شبکه ورزش بود و کنار یدالله اعتصامی به تحلیل و بررسی عملکرد کشتی‌گیران ایرانی می‌پرداخت ناگهان با اتفاق عجیبی مواجه شد. درحالی که اعتصامی، مجری برنامه اعلام کرد می‌خواهیم فیلمی از دوران قهرمانی فردین معصومی را پخش کنیم تا یاد و خاطره مدال‌هایی که او کسب کرده زنده شود، ناگهان فیلمی از فینال مسابقات جهانی ۲۰۰۹ دانمارک که مبارزه بین فردین معصومی و بلال ماخوف روسی را نشان می‌داد روی آنتن شبکه ورزش رفت. هرچه‌قدر بینندگان صبر و تحمل کردند تا در این مبارزه کسب امتیاز و اجرای فنی از فردین معصومی ببیند موفق نشدند و مشخص شد که این دیدار با نتیجه ده بر صفر به سود بلال ماخوف روسی پایان یافته و معصومی در آن سال با این شکست سنگین مدال نقره جهان را بر گردن آویخته است.

 

این اتفاق عجیب و پخش شدن فیلم باخت سنگین فردین معصومی در حالی که او مهمان برنامه بود تعجب خیلی‌ها را به همراه داشت. این ماجرا خیلی زود در فضای مجازی بازتاب پیدا کرد تا جایی که یدالله اعتصامی مجبور شد دقایقی بعد به آن واکنش نشان دهد و در بخشی از صحبت‌های خود گفت: خیلی از دوستان به ما پیام می‌دهند که چرا فیلم باخت فردین معصومی را پخش کردید؟ باور کنید عمدی در کار نبوده و تهیه‌کننده برنامه این فیلم را دم دست خود داشته و آن را پخش کرده است!

 

فردین معصومی هم که معلوم بود چهره‌اش درهم و برافروخته است در واکنش به صحبت‌های اعتصامی گفت: اتفاقا برای من هم پیام‌های زیادی در همین چند دقیقه آمده و دوستان از پخش شدن این فیلم انتقاد کرده‌اند و گفته‌اند در برنامه آن را بگو. اما مهم این بود که یک خاطره‌بازی شود.

 

فردین معصومی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در ادامه هم یدالله اعتصامی با عوض کردن بحث به شکلی هوشمندانه گفت: امیررضا معصومی، پسر فردین معصومی شباهت زیادی به بلال ماخوف روسی دارد تا شاید فردین کمی از آن حالت عصبانی خود فاصله بگیرد.

 

از شب گذشته هواداران فردین معصومی انتقادهای زیادی را به صدا و سیما و شبکه ورزش داشته‌اند و به همین بهانه ما دقایقی را با قهرمان سابق کشتی ایران و جهان همکلام شدیم. معصومی در این‌باره به ورزش سه گفت: امیدوارم که پخش شدن این فیلم عمدی نبوده باشد اما به هرحال کار بدی بود. از شب گذشته گوشی من دائم زنگ می‌خورد و دوستانم به این موضوع انتقاد دارند. حتی برخی از همشهری‌ها و دوستانم می‌گویند می‌خواهیم جلوی صدا و سیما تجمع کنیم اما من جلوی آنها را گرفته‌ام. حتی کار به مجلس هم کشیده و رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان با من تماس گرفت و گفت من رییس صداوسیما را بابت این اتفاق به مجلس خواهم کشاند.

 

وی در پاسخ به این سوال که دلیل پخش شدن چنین فیلمی را چه می‌داند، عنوان کرد: به نظرم شاید چون من انتقاداتی را نسبت به فدراسیون و تیم ملی کشتی مطرح کردم چنین اتفاقی صورت گرفت. من باید واقعیت‌ها را می‌گفتم. البته که من با پژمان درستکار رفیق هستم و سال‌ها با او زندگی کردم. با علیرضا دبیر چند شب یک بار صحبت می‌کنم؛ اما منطقی نیست که واقعیت‌ها را نگوییم. وقتی دیدم کشتی‌گیر آلبانی توانست حریف امریکایی خود را در فینال ۵۷کیلو شکست دهد، گفتم پس می‌شود امریکایی‌ها را آنالیز کرد و شکست داد. امریکایی‌ها در این مسابقات خوب ما را آنالیز کرده بودند و اتفاقا با کشتی ایرانی و زیرگیری ما را شکست دادند.

 

فردین معصومی در ادامه می‌گوید: امیدوارم شبکه ورزش غرض‌ورزی نکرده باشد. از دوستانی که شب گذشته از من حمایت کردند تشکر می‌کنم و دستشان را می‌بوسم. امیدوارم تهیه کننده این برنامه هم یک توجیه منطقی برای پخش کردن این فیلم داشته باشد. من هم بعد از برنامه هیچی به او نگفتم چون آبی که ریخته شد، دیگر نمی‌توان جمع کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------