اینفانتینو برای 4 سال دیگر رئیس فیفا ماند



اینفانتینو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
جیانی اینفانتینو برای یک دوره چهار ساله دیگر در راس هیئت حاکمه فوتبال جهان خواهد بود.

به گزارش ایسنا، فیفا اعلام کرد اینفانتینو که حمایت گسترده ای از کنفدراسیون ها و فدراسیون های ملی دریافت کرده است، تنها نامزد پست انتخابات ریاست فیفا بوده است و به همین خاطر او برای چهار سال دیگر در این سمت باقی می‌ماند.

 

اینفانتینو ۵۲ ساله، در ماه گذشته مبارزات انتخاباتی شدیدی انجام داد و موقعیت خود را به طور قابل توجهی تثبیت کرد. او در کنگره فیفا در ماه مارس در رواندا برای سومین دوره به عنوان رئیس فیفا انتخاب خواهد شد.

 

اینفانتینو در سال ۲۰۱۶ در یک دوره اولیه سه ساله، به جای سپ بلاتر ریاست فیفا را به دست آورد و در سال ۲۰۱۹ مجدداً انتخاب شد.

 

اینفانتینو در بیانیه‌ای گفت: می‌خواهم تشکر بزرگ خود را برای بیش از ۲۰۰ عضو فیفا و هر شش کنفدراسیونی که از من حمایت کردند ابراز کنم. من احساس فروتنی و افتخار می‌کنم که می‌توانم در چهار سال آینده به جامعه جهانی فوتبال خدمت کنم.

 

این مقام سوئیسی پس از حذف علی بن حسین شاهزاده اردن و ژروم شامپاین فرانسوی، شیخ سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا از بحرین را در دور نهایی انتخابات سال ۲۰۱۶ فیفا شکست داد.

 

از زمان تصدی این سمت، او بر گسترش جام جهانی به ۴۸ تیم در سال ۲۰۲۶ نظارت داشته است. این مسابقات به میزبانی مشترک کانادا، مکزیک و ایالات متحده برگزار خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------