واکنش فتح‌الله زاده به جذب رونالدو برای استقلال



فتح‌الله زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدیرعامل باشگاه استقلال به گلزنی هافبک این تیم در جام جهانی واکنش نشان داد.

به گزارش فارس، علی فتح‌الله زاده در خصوص دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل آمریکا، اظهار داشت: ان‌شاالله امشب بتوانیم در سالروز ولادت حضرت زینب (س) تیم آمریکا را شکست دهیم. بازیکنان تیم ملی کارهای بزرگی می‌توانند انجام دهند و چیزی کم نداریم. نباید اسیر پِرِس تیم آمریکا شویم. آن‌ها در پرس خیلی خوب هستند. باید این حربه را از آن‌ها بگیریم.

 

وی افزود: بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم. تک تک بازیکنان ما اگر استرس نداشته باشند، می‌توانیم آمریکا را ببریم و ان‌شاالله سکوها هم به تیم انرژی می‌دهند. کی‌روش تیم را بعد از بازی با انگلیس خوب جمع و جور کرد. کمتر کسی می‌تواند به این سرعت تیم را برگرداند و ولز را در ادامه بردیم. اگر کی‌روش از حسینی استفاده نمی‌کرد، شاید او آسیب می‌دید و خوشبختانه او هم جواب اعتماد کی‌روش را در بازی با ولز داد. حسینی بسیار جسور و دروازه‌بان بزرگی است. از او سال‌های سال تیم ملی و استقلال می‌توانند استفاده کنند.

 

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: بازیکنان می‌توانند با استفاده از خلاقیت فردی، تیم آمریکا را غافلگیر کنند. باید دریبل بزنند تا بازیکنان آمریکا عصبانی شوند و کار از دستشان خارج شود. می‌توانیم با اختلاف یک گل این تیم را شکست دهیم و صعود هم بکنیم.

 

فتح‌الله زاده با اشاره به گفت‌وگو با روزبه چشمی پیش از بازی با ولز، گفت: بعد از بازی با انگلیس به روزبه گفتم چرا بیشتر شوت نمی‌زنی؟ او در بازی با ولز این کار را کرد و باید به من حق مشاوره بدهد (باخنده). خسرو حیدری هم سانترهای فوق‌العاده‌ای داشت. به خسرو هم یکبار گفتم به جای سانتر، شوت بزن اما او خوب شوت نمی‌زد. به او گفتم توپ را به داخل دروازه سانتر کن، همین کار را کرد و توپ گل شد. بازیکنان ما لیاقت جهانی شدن را دارند. 

 

وی در مورد انتقادات از شوخی جذب لیونل مسی و همچنین پیام سرمربی استقلال در فضای مجازی برای رونالدو، اظهار داشت: ساپینتو نوشت که رونالدو به تیم بزرگ استقلال بیا (باخنده). مگر در حاشیه خلیج فارس بازیکنان بزرگ نیامده‌اند؟ ما باید بزرگ فکر کنیم. باید به بچه‌های خود هم اطمینان کنیم. ما در مدیریت تکنیکال اشکالاتی داریم که باید آن‌ها را حل کنیم. 

 

مدیرعامل استقلال در مورد راه پیروزی مقابل آمریکا، گفت: اگر پاس بلند بدهیم، با انرژی باشیم و از خلاقیت فردی استفاده کنیم، تیم حریف عصبی می‌شود. ما با مساوی هم صعود می‌کنیم‌. با این‌حال نگرانم با این ذهنیت وارد زمین شویم. ما باید برای برد وارد زمین شویم. به لحاظ تکنیکی بالاتر هستیم. حریف استرس دارد و باید برای برد وارد زمین شویم. فوتبال عشق و زندگی است. باید از این پتانسیل استفاده کنیم. امروز اگر برنده شویم، حال مردم خوب می‌شود. باید کاری کنیم که جوانان از این فوتبال استفاده کنند.

 

فتح‌الله زاده افزود: من بازی ایران و آمریکا را در فرانسه از نزدیک دیدم. پشت صحنه صدها خبرنگار و عکاس بودند و منتظر باخت ما بودند و وقتی ما بردیم، آن‌ها مریض شده بودند. کلی آدم آورده بودند ولی بچه‌های تیم ملی پیروز شدند. ان‌شاالله هم امشب برنده شویم. تیم آمریکا از تیم ما می‌ترسد.

 

وی در خصوص حضور بیرانوند به جای سید حسین حسینی در دروازه تیم ملی، گفت: فرقی نمی‌کند. همه بازیکنان ما خوب هستند. بعضی از بازیکنان ما نمی‌دانند چه پتانسیلی دارند و باید این خودباوری در آن‌ها ایجاد شود. در بازی اول تیم ما تمرکز لازم را نداشتند ولی بعد از آن غیرت به خرج دادند و ولز را بردند. مطمئنم که امروز هم بازیکنان با همه وجود تلاش خود را می‌کنند و همه ایرانی‌ها امروز دوست دارند تیم ملی برنده شود. این تیم ملی همه ماست و ان‌شاءالله اتحادمان پابرجا بماند و حسرت بردن ما در زمین برای آمریکا باقی بماند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------