تغییر زمان دیدار فولاد در لیگ قهرمانان آسیا/ شاید دربی با تماشاگر برگزار شود



لیگ قهرمانان آسیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، زمان برگزاری بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا دستخوش تغییر شد.

به گزارش تسنیم، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار بیانیه‌ای رسماً از تغییر برنامه بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی تا فینال لیگ قهرمانان آسیا خبر داد. بر این اساس بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی این رقابت‌ها در منطقه غرب آسیا که قرار بود در اوایل ماه فوریه 2023 برگزار شود، به اواخر همین ماه موکول شد. بر این اساس بازی‌های مرحله یک‌هشتم نهایی تا مرحله نیمه نهایی در منطقه غرب بین تاریخ‌های 19 تا 26 فوریه (30 بهمن تا 7 اسفند) برگزار خواهند شد.

 

همچنین زمان برگزاری دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب نیز از اواخر ماه فوریه به اواخر ماه آوریل موکول شد. بر این اساس این دیدار در تاریخ 29 آوریل (9 اردیبهشت 1402) برگزار می‌شود و دیدار فینال منطقه شرق نیز در تاریخ 6 مِی (16 اردیبهشت 1402) برگزار خواهد شد.

 

تیم فوتبال فولاد خوزستان تنها نماینده کشورمان در این رقابت‌ها خواهد بود که با این شرایط به جای 14 بهمن یاید در اواخر بهمن و اوایل اسفند برابر الفیصلی عربستان قرار بگیرد.

 

***

 

تاریخ شروع دوباره لیگ مشخص شد

مسابقات داخلی بعد از وقفه چند هفته‌ای به خاطر آماده سازی تیم ملی و حضور در جام جهانی از یکشنبه هفته آتی آغاز می شود.

 

لیگ برتر فوتبال،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، اگر چه شروع بازی های لیگ برتر از 28 و 29 آذر است، اما مسابقات داخلی رسما از یکشنبه هفته جاری با برگزاری رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور بار دیگر از سر گرفته می شود و بعد از برگزاری این بازی ها این مسابقات با حضور تیم های لیگ برتر قرعه کشی و وارد مرحله یک شانزدهم نهایی می شود.

 

سازمان لیگ تاریخ برگزاری بازی های مرحله یک سی و دوم جام حذفی را یکشنبه و دوشنبه هفته پیش رو اعلام کرده است. از بین تیم های شرکت کننده در این مرحله خیبر که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر به شمار می رود، به خاطر تمرکز روی بازی های لیگ یک انصراف داده است و بقیه بازی ها طبق برنامه برگزار خواهد شد.

 

با اعلام سازمان لیگ قرار است، مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات لیگ برتر بین هفته پانزدهم و شانزدهم لیگ برتر برگزار شود. از آنجایی که تیم ها در هفته های اخیر استراحت کرده اند، مسابقات لیگ برتر دیگر تعطیل نخواهد شد و تا پایان ادامه پیدا خواهد کرد. در ادامه تنها وقفه ای که در بازی های لیگ برتر به وجود می آید، به خاطر بازی های جام حذفی و هم چنین حضور فولاد در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

 

مهدی: تاریخ و ساعت برگزاری دربی تغییر نکرده است

 سهیل مهدی در گفت‌وگویی تلویزیونی با اشاره به برگزاری شهرآورد تهران در ۲۹ آذرماه، اظهار داشت: تاریخ و ساعت این بازی تا امروز هیچ تغییری نداشته و قرار است در زمان مقرر برگزار شود. حضور یا عدم حضور تماشاگران در این بازی به تصمیم وزارت کشور و نهادهای نظارتی بستگی دارد. دوشنبه یا سه‌شنبه هفته بعد در این زمینه تصمیم‌گیری خواهد شد. من نیز دوست دارم که این بازی با تماشاگر برگزار شود اما تصمیم گیرنده نهایی نیستم.

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ با اشاره به برنامه مسابقات فوتبال داخلی ایران ادامه داد: بنا به برنامه‌های این سازمان لیگ و جام‌حذفی در خردادماه به پایان خواهد رسید.

 

شاید دربی با تماشاگر برگزار شود

خبر ورزشی نوشت: از نزدیکان به باشگاه استقلال خبر می رسد این مجموعه همچنان پیگیر موضوع حضور تماشاگران در بازی دربی رفت فصل جاری است.

 

با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر پس از بازگشت تیم ملی از اردوی اتریش بدون حضور تماشاگران برگزار شده این پیش بینی از مدتی قبل صورت گرفت که مسابقه حساس و جذاب دربی رفت بدون حضور تماشاگران برگزار میشود.

 

در هفته های اخیر مسئولان سازمان لیگ در این باره اعلام کردند حضور یا عدم حضور تماشاگران در حاشیه بازی تیم های استقلال و پرسپولیس بستگی به نظر شورای تامین استان تهران دارد و آنها در این باره تصمیم گیرنده نیستند. در همین ارتباط باشگاه استقلال هم اقداماتی را در این زمینه انجام داد تا در صورت امکان شرایط حضور تماشاگران برای بازی دربی فراهم شود.

 

با وجود انتشار اخباری در ابتدای هفته جاری پیرامون قطعیت بدون تماشاگر بودن دربی رفت اما روز گذشته و برای چندمین بار باز هم مسئولان باشگاه استقلال در این زمینه پیگیر ماجرای حضور تماشاگران در دربی شدند.

 

از راهروهای باشگاه استقلال خبر می رسد مدیران این باشگاه با توجه به شرایط میزبانی در بازی رفت باز هم در تلاش هستند تا در صورت امکان این مسابقه را با حضور تماشاگران‌شان برگزار کنند. نتیجه دربی برای استقلالی ها از اهمیت بالایی برخوردار است به همین خاطر مدیران باشگاه استقلال در صحبت با اعضای کادر فنی به این نتیجه رسیده اند که از هر تلاشی برای بهره بردن از همه امکانات برای کسب پیروزی در مصاف و پرسپولیس استفاده کنند.

 

لازم به ذکر است؛ پیش از این هیچ مقام رسمی از سوی شورای تامین استان تهران به طور قطع درباره عدم حضور تماشاگران در دیدار دربی صحبت نکرده بود. به طور معمول این موضوع ظرف ۷۲ ساعت پیش از مسابقات به صورت قطعی اعلام می شود. با این وجود این احتمال می‌رود که تا روز شنبه دو هفته بعد (بیست و ششم آذر ماه) و سه روز مانده به دیدار دربی، تصمیمات جدیدی در این باره اتخاذ شود. مگر اینکه یک مقام رسمی در این حدفاصل رسماً اعلام کند دربی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.

 

دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس تهران از هفته دوازدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، قرار است روز ۲۹ آذرماه و از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------