اخبار ضدونقیض از لغو دربی تهران/ برگزاری تمرین سرخابی‌ها در هوای آلوده



دربی تهران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
معاون استانداری تهران لغو دربی تهران در روز سه شنبه 29 آذر را تکذیب کرد.

به گزارش صداوسیما، "عابد ملکی" معاون استانداری تهران گفت: شهرآورد تهران به علت آلودگی هوا لغو نشده است و خبر لغو یا برگزاری این دیدار فردا اطلاع رسانی می‌شود.

 

عابد ملکی عصر شنبه گفته بود: با اشاره به افزایش میزان آلایندگی هوا در پایتخت، نشست کارگروه اضطرار آلودگی هوا استانداری تهران ساعتی پیش برگزار شد که طی آن در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال در خصوص لغو دیدار شهرآورد اطلاع رسانی شد و قرار است این بازی در روز سه‌شنبه برگزار نشود.

 

وی خاطر نشان کرد: قرار است فدراسیون فوتبال تاریخ جدیدی را برای برگزار شهرآورد تهران اعلام کند تا تمهیدات لازم برای آن در نظر گرفته شود.

 

واکنش سهیل مهدی به خبر لغو شهرآورد تهران 

آنچه در مورد میزان آلایندگی هوا و لغو شهرآورد تهران مطرح شده را ما در فضای رسانه‌ای دیده و خوانده‌ایم اما هنوز به صورت رسمی و سازمانی این موضوع به فدراسیون فوتبال ابلاغ نشده است.


آنچه در فضای رسانه‌ای مطرح شده به بعد از ساعت اداری باز می‌گردد، با احترام به سازمان بالادستی و فضای رسانه‌ای باید اجازه و فرصت داد تا این موضوع به صورت رسمی ابلاغ شود و طبیعی است بعد از آن تصمیم‌گیری در این خصوص انجام خواهد شد.

 

***

 

برگزاری تمرین پرسپولیس در هوای ابری و آلوده تهران

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز را در هوای پائیزی، ابری و آلوده تهران برگزار کرد.

 

تمرین سرخابی ها،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

سرخپوشان ایران از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین پرداختند. پیش از آغاز تمرین، جلسه فنی برگزار شد و کادر فنی، نکاتی را به بازیکنان منتقل کرد.

 

محمد محمدی،‌ معاون امور ورزشی باشگاه پرسپولیس، امروز در محل تمرین سرخپوشان حضور یافت و عملکرد تیم را به نظاره نشست. سپس دقایقی با یحیی گل‌محمدی سرمربی و افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط تیم صحبت کرد.

 

تمرین سرخابی ها،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تمرین شامل پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، شوت‌زنی به سمت دروازه و فوتبال درون تیمی بود. این جلسه تمرینی حدود ۶۵ دقیقه به طول انجامید.

 

***

 

مدافع استقلال با این تیم تمرین نکرد

 مدافع تیم فوتبال استقلال که هفته گذشته در تمرینات گروهی این حاضر شد و طی روزهای اخیر نیز به همراه سایر نفرات به مرور برنامه‌های تیمی پرداخت، در تمرین امروز شرکت نکرد.

 

تمرین سرخابی ها،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

ابوالفضل جلالی پس از مصدومیت در بازی ایران-آمریکا از ناحیه زانو، به تمرینات انفرادی پرداخت و سپس به تمرینات گروهی تیم استقلال اضافه شد. با اینحال این بازیکن به تمرینات فیزیوتراپی خودش نیز ادامه داد. به طوریکه روز گذشته هم پس از تمرین با سایر نفرات به فیزیوتراپی پرداخت.

 

با این وجود، جلالی امروز در محل تمرین آبی‌ها حاضر شد اما در تمرین تیم شرکت نکرد تا موضوع غیبت او در مصاف روز سه شنبه (29 آذر) مقابل پرسپولیس، قوت بیشتری بگیرد.

 

قرار است وضعیت نهایی این بازیکن برای مسابقه دربی تا فردا توسط کادر پزشکی به ساپینتو اعلام شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------