آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

بازگشت سپاهان به جمع مدعیان با برد مثابل نفت مسجد سلیمان/ تقسیم امتیازات میان هوادار و نساجی



لیگ بیست و دوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشتباهات متوالی بازیکنان نفت مسجد سلیمان برابر این تیم به پیروزی رسید تا به یک قدمی صدر جدول برسد.

به گزارش مهر، هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال باشگاهی کشور با بازی سپاهان اصفهان مقابل نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۵ امروز آغاز شد. این دیدار در حالی با پیروزی چهار بر صفر میزبان همراه شد که ورزشگاه نقش جهان اصفهان همچنان محروم از حضور تماشاگران بود.

 

شهریار مغانلو (۳۴)، محمد دانشگر (۶۹)، مجتبی مقتدایی (۷۲ - گل به خودی) و امید نورافکن (۸۷) گل‌های سپاهان را به ثمر رساندند.

 

گل‌های اول و سوم سپاهان در حالی به ثمر رسید که مدافعان نفت مسجد سلیمان نقش مستقیم در به ثمر رسیدن آنها داشتند تا علیرضا اشکش در نخستین حضور خود روی نیمکت MIS شکست سنگینی را تجربه کند.

 

سپاهان با پیروزی در این دیدار ۲۴ امتیازی شد تا موقتا به رتبه دوم جدول صعود کند. نفت نیز با ۹ امتیاز همچنان قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر در هفته سیزدهم باقی ماند.

 

هوادار و نساجی مازندران نیز در دیدار همزمان که در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار شد، به تساوی یک - یک رسیدند. صائب محبی (۸) برای هوادار و حامد شیری (۶۷) برای نساجی گلزنی کردند.

 

لغو قطعی دیدار آلومینیوم اراک و گل گهر سیرجان

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک از لغو مسابقه این تیم مقابل گل‌گهر سیرجان خبر داد.

 

لیگ بیست و دوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

حمیدرضا امیدوار درباره لغو دیدا آلومینیوم مقابل گل گهر سیرجان گفت: طبق برنامه قرار بود تیم‌های آلومینیوم و گل‌گهر از ساعت ۱۵ امروز شنبه، سوم دی‌ماه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک مقابل هم قرار بگیرند که بخاطر بارش سنگین برف در شهر اراک و وضعیت چمن استادیوم، این مسابقه معوقه اعلام شد.

 

امیدوار یادآور شد: اکنون طبق اعلام خلیفه‌سلطانی، نماینده فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دیدار تیم‌های آلومینیوم و گل‌گهر فردا یکشنبه، چهارم دی‌ماه نیز برگزار نمی‌شود و به طور قطعی لغو شد.

 

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: زمان برگزاری مسابقه تیم‌های آلومینیوم و گل‌گهر در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر متعاقبا از سوی سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

 

نتایج مسابقات برگزار شده هفته سیزدهم لیگ برتر در زیر آمده است:

سپاهان اصفهان 4 - نفت مسجدسلیمان صفر

هوادار یک - نساجی مازندران یک

فولاد خوزستان یک - ذوب‌آهن اصفهان یک

مس رفسنجان صفر - ملوان بندر انزلی صفر

آلومینیوم اراک - گل‌گهر سیرجان (به دلیل بارش شدید برف لغو و به تاریخ دیگری موکول شد)

 

جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

 

لیگ بیست و دوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------