آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

رسول خادم را به زورخانه راه ندادند!



رسول خادم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رییس پیشین فدراسیون کشتی به دعوت خانواده شهید برای حضور در زورخانه شهدای قزوین راهی این شهر شد ولی اجازه ورود پیدا نکرد.

به گزارش طرفداری، خانواده شهید اسدی از رسول خادم برای حضور در مراسمی به میزبانی زورخانه شهدای قزوین دعوت کردند اما در اتفاقی عجیب، درِ زورخانه به روی قهرمان سابق جهان و المپیک باز نشد.

 

رضا لایق مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد در المپیک‌های 2012 لندن و 2016 ریو در این باره نوشت:

 

 تاریخ تکرار شد. شرمساری برای قزوین. درب زورخانه را به روی رسول خادم بستند. رسول خادم از سوی خانواده شهید اسدی جهت حضور در زورخانه شهدای قزوین دعوت شده بود که در جریان بر هم خوردن برنامه قرار گرفت. جمعی از پیشکسوتان و ورزشکاران و علاقمندان به ورزش زورخانه نیز جهت مراسم دعوت شده بودند که متاسفانه مراسم منتفی شد.

 

البته دبیر سابق فدراسیون کشتی اشاره‌ای به برهم‌زنندگان برنامه نداشت و اعلام نکرد چه فرد یا نهادی مانع ورود اسطوره کشتی ایران به زورخانه شده است. 

 

رسول خادم قهرمان سابق جهان و المپیک، رییس پیشبن فدراسیون کشتی و عضو سابق شورای شهر تهران است که در چهار ماه گذشته، مواضع انتقادی تند و تیزی با اکانت اینستاگرامی به نام «قمارباز» در خصوص حوادث اخیر اتخاذ کرده است.

 

چند روز پیش هم سایت فدراسیون کشتی اعلام کرد با شکایت یکی از طلبکاران فدراسیون کشتی در زمان ریاست رسول خادم، با حکم دادگاه مبلغ یک میلیارد و 573 میلیون تومان از حساب‌های فدراسیون کشتی برداشت شده است. در ادامه محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون، یکی از دلایل لغو سفر فرنگی‌کاران به تورنمنت فرانسه را محدودیت‌های مالی ناشی از این شکایت دانست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------