آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

گواردیولا: گل برونو فرناندز قطعا آفساید بود/ تن‌هاخ: واقعیت را قبول کنید، یونایتد تیم بهتری بود



گواردیولا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پپ گواردیولا بعد از شکست منچسترسیتی در دربی منچستر به قبول‌شدن گل برونو فرناندز اعتراض کرده و گفت: داورها در اولدترافورد تحت‌تأثیر جو ورزشگاه قرار می‌گیرند.

به گزارش ورزش سه، دربی شهر منچستر که به میزبانی منچستریونایتد در اولدترافورد برگزار شد، با پیروزی 2-1 شیاطین سرخ به پایان رسید تا پپ گواردیولا و تیمش سه امتیاز مهم را از دست بدهند.

 

سیتی که در دقیقه 60 با گل جک گریلیش پیش افتاده بود، از دقیقه 78 در یک بازه زمانی چهار دقیقه‌ای دو بار دروازه‌اش را باز شده دید تا در نهایت شکست بخورد. گل اول یونایتد که توسط برونو فرناندز به ثمر رسید، شرایطی مشکوک داشت و هواداران سیتی و بازیکنان این تیم معتقدند مارکوس رشفورد که در به ثمر رسیدن این گل نقش داشت، در آفساید قرار داشت و این گل باید مردود می‌شد.

 

پپ گواردیولا هم در پایان بازی به تصمیم داور در قبول‌کردن این گل اعتراض کرده و ادعا کرد در بازی‌هایی که در اولدترافورد برگزار می‌شود، داورها تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار گرفته و نسبت به یونایتد مهربان‌تر هستند.

 

گل برنو فرناندز آفساید بود
مارکوس رشفورد در آفساید بود. او حواس دروازه‌بان و مدافعان ما را پرت کرد و تاثیر مستقیم روی گلی داشت که توسط برونو به ثمر رسید. شکی نیست که این گل باید مردود می‌شد. ما می‌دانیم که بازی‌هایی که در اولدترافورد برگزار می‌شود، داستان از چه قرار است. قضاوت‌کردن برای داورها در این ورزشگاه آسان نیست.

 

در لیگ برتر قهرمان نشویم مهم نیست؛ به اندازه کافی قهرمان شده‌ایم
لیگ برتر و جام اتحادیه اصلا برایم مهم نیست. نمی‌توانیم در این دو جام قهرمان بشویم. ما خیلی قهرمان شده‌ایم. برای همین اصلا برایم اهمیتی ندارد که در لیگ برتر به قهرمانی نرسیم. ولی ما سعی‌مان را خواهیم کرد. بازی کردن با روحیه مناسب و نمایش سطح تاکتیکی بالا برای من مهم‌تر از دویدن دنبال جام است.

 

گل اول یونایتد را فراموش می‌کنیم؛ تمرکز ما باید بازی بعدی با تاتنهام باشد
ما امروز عملکرد خوبی داشتیم. به بچه‌ها می‌گویم حواس‌شان را به اتفاقی که در گل اول یونایتد افتاد ندهند؛ چون این باعث حواس‌پرتی می‌شود. تمرکز ما از حالا باید به بازی مقابل تاتنهام باشد که چند روز دیگر برگزار می‌شود.


در جو سنگین ورزشگاه نشان دادیم شخصیت تیمی داریم
بازی خیلی خوبی بود و ما واقعا خوب کار کردیم. من فارغ از نتیجه به تیمم تبریک می‌گویم. اینکه به اینجا آمدیم و در جو ورزشگاه نشان دادیم چه شخصیت تیمی‌ای داریم باعث خوشحالی است.

 

***

 

تن‌هاخ: واقعیت را قبول کنید، یونایتد تیم بهتری بود

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی می‌گوید تیمش در مقابل منچسترسیتی عملکرد بهتری داشت و سزاوار سه امتیاز بود.

 

تن‌هاخ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 تن‌هاخ، در پایان مسابقه با تحسین بازیکنانش این ادعاها درباره آفسایدبودن گل اول تیمش را رد کرد.

 

شکایت‌ها از گل برنو فرناندز
من درک می‌کنم که تیم حریف چه نظری درباره این گل دارد؛ ولی وقتی قوانین را مرور کنید، متوجه می‌شوید که مارکوس در به ثمر رسیدن گل دخالت نداشت. گل درست بود. برونو از عقب آمد و رشفورد مانعی در مقابل بازیکنان حریف ایجاد نکرد.

 

ما از درگیری نترسیدیم؛ در فوتبال باید درد کشید تا به جایی رسید
فوتبالیست‌ها باید محکم و مقاوم باشند. در جریان بازی یک فوتبالیست بارها با خطا مواجه می‌شود. این طبیعی است. می‌دانم که برای بازیکن‌ها سخت است؛ ولی تیمی که می‌خواهد نتیجه بگیرد، نباید از درگیری بترسد. ما امروز با این روحیه بازی کردیم و همین نقش مهمی در پیروزی‌مان داشت. در فوتبال باید درد کشید و قربانی داد تا به جایی رسید.

 

واقعیت را قبول کنیم: تیم ما عملکرد بهتری داشت
روحیه تیم ما عالی است. بازیکنان یونایتد حالا به خودشان باور دارند. معتقدم عملکرد تیم ما بهتر از حریف بود. ما در نیمه اول خوب بازی کردیم. فعال بودیم و فرصت‌های خوبی به وجود آوردیم. باید با برتری 1-0 این نیمه را به پایان می‌بردیم که شانس با ما یار نبود. مارسیال در شروع نیمه دوم مشکل فیزیکی پیدا کرد و ما مجبور به تعویض شدیم. این بازی روند مسابقه را عوض کرد.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------