قلی‌زاده: در زلزله یکی از دنده‌هایم شکست/ بی‌خبری از سه ملی‌پوش ایرانی پس از زلزله ترکیه



علی قلی زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
لژیونر فوتبال ایران گفت: در زلزله ترکیه یکی از دنده‌هایم شکست، اما جان سالم به در بردیم. متاسفانه بازیکنی که به تیم ما روز گذشته گل زده بود، زیر آوار جان باخت.

به گزارش ایرنا، علی قلی‌زاده دوشنبه شب در گفت وگویی درباره زلزله در ترکیه و بازی در این شهر، اظهار داشت: ساعت چهار صبح از خواب پریدیم و زمین لرزه شدیدی بود که همه جا فقط تکان می‌خورد. نمی‌دانم چطور بلند شدم و خودم را جمع و جور کردم، اما همه وسایلم در هتل ماند.

 

وی افزود: ما با شروع زلزله همه از هتل بیرون رفتیم و تنها جایی که خراب نشد، هتل بود زیرا این هتل تازه ساخته شده بود. وقتی بیرون آمدیم بیشتر ساختمان‌ها با خاک یکسان شده بودند.

 

لژیونر فوتبال ایران عنوان کرد: من هم مصدومیت جزیی پیدا کردم و مجبور به عکس برداری شدم زیرا یکی از دنده‌هایم شکست، اما در هر صورت سالم و زنده بیرون آمدم. نمی‌دانم چطور از این زلزله جان سالم به در بردم.

 

وی گفت: روز قبل از زلزله که در تیم کاسم پاشا بازی می‌کردم برابر تیم هاتای اسپور در شهر هاتای بازی داشتیم و بازیکنی که به ما گل زد، زیر آوار ماند و جان باخت. تاکنون چندین هزار نفر مرده‌اند و آسیب دیده‌اند. امیدوارم حال مردم ایران در خوی هم خوب باشد.

 

بی‌خبری از سه ملی‌پوش ایرانی پس از زلزله ترکیه

تسنیم نوشت: در پی زلزله ترکیه از وضعیت سه عضو تیم ملی و تیم منتخب خوزستان که به عنوان لژیونر در این کشور حضور داشتند، خبری در دست نیست.

 

این سه ورزشکار حامد مطرودی از شهرستان شادگان، مهدی سعیداوی از شهرستان سوسنگرد که جانباز 50 درصد است و محمدرضا میراحمدی از شهرستان رامهرمز هستند که عضو تیم فوتبال قطع عضو استان خوزستان و تیم ملی بوده و به عنوان لژیونر در تیم‌های ترکیه حضور داشتند.

 

به دلیل قطعی خطوط تلفن، باوجود پیگیری مداوم هنوز خانواده این سه ورزشکار و هیئت جانبازان و معلولان استان خوزستان هیچ خبری از آنها ندارند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------