تعجب رسانه روس از وضعیت ورزشگاه آزادی؛ از همه‌جا آب می‌چکد!



ورزشگاه آزادی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رسانه روس از وضعیت ورزشگاه آزادی انتقاد کرد و نوشت باتوجه به بارندگی در تهران ورزشگاه آزادی وضعیت مناسبی ندارد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال ایران امروز (پنج‌شنبه) در دیداری دوستانه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال روسیه خواهد رفت. سایت خبری championat در گزارشی به وضعیت بد ورزشگاه آزادی پرداخت و نوشت: «وقتی وارد ورزشگاه آزادی تهران می‌شوید حس عجیبی دارید. یک جام زیبا در ورود ورزشگاه از شما استقبال می‌کند، اگرچه این‌جا بسیار نامناسب به نظر می‌رسد؛ به خصوص با توجه به وضعیت فرسوده ورزشگاه. در چند روز اخیر در ایران باران می بارد. وارد اتاقی زیر غرفه‌ها می شوید و آب از سقف می‌چکد. صادقانه بگویم، از همه جا آب جاری می‌شود. انگار عرصه در شرف تخریب است.»

 

این رسانه ادامه داد: «چمن ورزشگاه آزادی یک‌دست، سبز و بدون لکه به نظر می رسد. به نظرم وضعیت چمن عالی است. تابلوهای تبلیغاتی در اصل روی پالت های چوبی نصب می‌شوند! باتوجه به اینکه در اینجا باد بسیار شدید است، وسایل فلزی و کیسه‌های شن برای نگهداری این تابلوها استفاده می شود.»

 

«چندین سکو برای بازسازی بسته و حصارکشی شده است. اما در بخش وسط ورزشگاه، صندلی‌های مشکی مدرن نصب شده است. در طول مدت تمرین، هواداران تیم ملی روسیه (حدود ۵۰ نفر) اجازه حضور داشتند. کارمندان سفارت ما با پرچم روسیه آمدند. هواداران خانم و آقا با روسری و تیشرت برای حمایت تیم خود در تمرین حاضر شدند.»

 

برج تلویزیونی ورزشگاه آزادی توجه خبرنگار روس را به خود جلب کرد. او در این خضوص نوشت: «یک زاویه کاملا غیر معمول برای پخش! به نظر می رسد این طرح جلوی دید تماشاگران پشت دروازه را می‌گیرد. ضمنا من قبلا ندیده بودم که گذرگاه بین جایگاه‌ها با توری فلزی خاصی حصارکشی شده باشد. علائم کرونا هنوز از روی صندلی ها برداشته نشده است.»

 

«بازیکنان تیم ملی روسیه از طریق تونل مخصوص به تمرین روی فرش قرمز رفتند. بازیکنان و مربیان ابتدا تصمیم گرفتند به اطراف نگاه کنند و سپس زمین را ترک کردند. چرا که این عرصه واقعا شبیه به آن‌هایی نیست که قبلا وجود داشت.»

 

«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»

 

ورزشگاه آزادی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ورزشگاه آزادی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ورزشگاه آزادی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ورزشگاه آزادی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ورزشگاه آزادی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ورزشگاه آزادی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------