رضا شکاری به سپاهان پیوست/ واکنش سپاهانی‌ها به جدایی رضاییان و ماجرای آب‌های آلوده



رضا شکاری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار کلیپی خبر از پیوستن رضا شکاری داد.

به گزارش مهر، باشگاه سپاهان اصفهان با انتشار ویدئویی خبر از پیوستن رضا شکاری هافبک فصل گذشته گل گهر سیرجان به این تیم داد.

 

سپاهان که فصل گذشته تا آخرین هفته‌ها مدعی شماره یک قهرمانی بود نتوانست جایگاه صدر جدول را حفظ کند تا دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها جای خود را به پرسپولیس داده و حسرت بالا بردن جام قهرمانی در دل ژوزه مورایس و بازیکنانش بماند.

 

حالا محمدرضا ساکت مدیرعامل سپاهان برای تقویت تیمش تصمیم به جذب رضا شکاری گرفت تا نخستین جابجایی مهم در تابستان فصل جاری فوتبال ایران را با جذب بازیکن فصل گذشته گل گهر سیرجان رقم بزند.

 

واکنش سپاهانی‌ها به ماجرای رامین رضاییان و آب‌های آلوده

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان با انتشار توئیتی به حواشی روزهای اخیر پیرامون سپاهان واکنش نشان داد.

 

طی روزهای اخیر باشگاه سپاهان با دو خبر مربوط به گذشته و زمان حال درگیر بوده است. یکی جدایی احتمالی رامین رضاییان که حسابی هواداران باشگاه اصفهانی را نگران کرده است و دیگری هم مصاحبه محمد رویانیان، مدیرعامل پرسپولیس، است که به اتهام 10 ساله علیه سپاهانی‌ها پایان داد و ماجرای آب‌های آلوده دیدار برابر سپاهان در سال 91 را به اشتباه اعضای تیم خودی نسبت داد.

 

مسعود سعید، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان، که 3 سال پس از خالی بودن این صندلی، این سمت را برای فصل پیش‌رو در اردوی طلایی‌پوشان عهده‌دار شده است، با انتشار یک توئیت به این دو حاشیه واکنش نشان داده و ضمن تاکید بر اینکه رضاییان قرارداد دو ساله با سپاهان دارد، یک بار دیگر به پرسپولیسی‌ها برای ساختن قصه خیالی ماجرای آب‌های آلوده کنایه زده است.

 

اخبار,اخبار امروز,خبرهای جدید



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------