سیدمحمد موسوی: حیف بود لژیونر نمی‌شدم



اخبار,اخبار ورزشی,سیدمحمد موسوی
سرعتی‌زن ملی‌پوش والیبال گفت: فکر می‌کنم به آن بلوغ رسیده‌ام که در لیگ پلاس‌لیگا بازی کنم. فکر می‌کنم حیف بود در رزومه‌ام لژیونری نباشد.

به گزارش خبرورزشی، سیدمحمد موسوی سرعتی‌زن ملی‌پوش، رسماً لباس تیم اولشتین را پوشید. او که طاقت دوری از خانواده اش را ندارد، قبلاً قید پیشنهادات را می‌زد، این بار، اما ترجیح داد برود. برود و دنیای حرفه‌ای‌تری را تجربه کند، دور از هیاهو، حاشیه و درگیری. تجربه جدیدی که سید فراری از سرما، برای تماشای دریاچه‌های یخ زده لحظه‌شماری می‌کند. 

 

بالاخره رسیدی لهستان، و لژیونر رسمی شدی.

از اول هم قرار بود بیایم و رسمی بود، اما نمی‌خواستم تا فدراسیون ITC را صادر نکرده، درباره‌اش حرفی بزنم.

 

استقبال چطور بود؟

خیلی شرایط خوب بود. من پنج‌شنبه رسیدم به لهستان و باشگاه یک روز بعد یعنی جمعه هم در کنفرانس خبری بزرگی که تدارک دیده بودند با حضور خبرنگاران حضورم را رسماً اعلام کرد. خبرنگاران هم کلی سؤال درباره اینکه چرا تصمیم گرفتی به پلاس‌لیگا بیایی و حست از بازی در پلاس‌لیگا و... پرسیدند و خبری از سؤالات زرد نبود. البته امیدوارم خوش‌استقبال و بدبدرقه نباشند.

 

تو از تیم اولشتین شناخت هم داشتی و قرارداد بستی؟

من اصلاً تیم را نمی‌شناختم و از میلاد عبادی‌پور و لوکاس ژیگادلو اطلاعات گرفتم. شهر اولشتین با شهر تیم میلاد یعنی اسکرا ۴، ۵ ساعت فاصله دارد. نکته جالب اینکه مردم اینجا به‌خاطر اینکه خیلی والیبال دوست دارند مرا می‌شناسند، حتی در خیابان هم می‌بینند، می‌شناسند.

 

پس راضی هستی؟

برای روز اول خیلی خوب بود. ان‌شاءالله در این مدت بتوانم آن‌طور که باید در پلاس‌لیگا بازی کنم.

 

تیم تو در شهر رادوم سه بازی تدارکاتی قبل از شروع پلاس‌لیگا دارد، تو هم بازی می‌کنی؟

سه بازی دارد، اما من، چون تازه رسیدم بازی نمی‌کنم و تنها همراه تیم هستم و تمرین می‌کنم و قرار است هفته آینده در شهر گدانسک، در دو بازی تدارکاتی با این تیم بازی کنم.

 

تست پزشکی هم دادی؟

نه. چون من دو هفته پیش مسابقه داشتم، بنابراین تست پزشکی نمی‌دهم.

 

تو سال قبل گفتی به خاطر اینکه طاقت دوری از خانواده را نداری، پیشنهاد سیه‌نا برای بازی در لیگ سری A را رد کردی. تجربه جدید را چطور می‌بینی؟

تجربه عجیبی است. من تا به حال با اینکه پیشنهادات زیادی داشتم، اما در لیگ‌های بزرگ اروپا بازی نکرده‌ام، اما حالا فکر می‌کنم به آن بلوغ رسیده‌ام که در لیگ پلاس‌لیگا بازی کنم. فکر می‌کنم حیف بود در رزومه‌ام لژیونری نباشد. البته حالا هم برایم دوری از خانواده خیلی سخت است، اما این تصمیم را گرفتم تا فقط والیبال بازی کنم، چراکه لیگ ایران فقط درگیری و حاشیه است.

 

همیشه شماره لباس تو ۶ بوده، در اولشتین شماره ۶۶ را خودت انتخاب کردی یا باشگاه؟

من شماره ۶ را می‌خواستم، اما باشگاه گفت یکی از بازیکنان قدیمی آن را می‌پوشد و از من خواستند ۶۶ را بپوشم. من دیدم جالب است بالاخره دو تا ۶ کنار هم و قبول کردم.

 

به جز تو بازیکنان مطرح دیگر خارجی هم در اولشتین بازی می‌کنند؟

میکا هم ستاره‌ای است که شاید شما بشناسید، البته او فعلاً مصدوم است. پاول پاسور سابق تیم ملی‌شان هم از بازیکنان شاخص اولشتین هستند و بازیکن دیگری ندارد که علاقه‌مندان به والیبال بشناسند. البته اولشتین سه بازیکن خارجی یعنی پشت‌خط‌زن جمهوری‌چک و یک دریافت‌کننده دیگر دارد که اسم کشورش یادم نیست.

 

با پروسه کمی طولانی رفتن به لهستان، اذیت نشدی؟

ما یکسری توافقات کرده بودیم و تعهداتی داشتیم که باید انجام می‌شد و همین مسئله زمان رفتن مرا به لهستان طولانی کرد. به هر حال باید کار‌ها انجام می‌شد.

 

اولشتین شهر خیلی سردی است، چطور تحمل می‌کنید؟

درسته، دمای هوایش تا منفی ۱۰، ۱۵ درجه زیر صفر هم پایین می‌آید. اینجا ۱۱ دریاچه دارد که در زمستان‌ها یخ می‌زنند، به شکلی است که حتی با ماشین می‌توانید از روی آن‌ها رد شوید و اسکی روی یخ هم انجام می‌دهند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------