«کندی ایگوبانانیکه» مهاجم جدید استقلال فردا در تهران/ باشگاه از سفر او بی اطلاع است!



اخبار,اخبار ورزشی,کندی ایگوبانانیکه
آندره آ استراماچونی گزینه جدید خط حمله استقلال را فردا به هواداران معرفی می‎‌کند.

به گزارش ایلنا، آندره آ استراماچونی سرمربی تیم استقلال تهران با حضور به عنوان سرمربی در جمع آبی پوشان شیخ دیاباته را به تهران آورد و اگرچه اشتیاق فراوانی به خرید یک بازیکن دیگر در خط حمله داشت اما مشکلات مالی باشگاه به او اجازه نداد تا در این راستا اقدامی انجام بدهد.

 

اگرچه در روزهای گذشته شایعات فروانی مبنی بر معرفی بازیکن جدید استقلال در روزهای آتی مطرح شده بود اما گزینه‌های مانند گری هوپر و بازیکنان دیگر به تهران نیامدند. استراماچونی که اعلام کرده بود برای خرید بازیکن مدنظرش تا فرا رسیدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی صبر می‌کند با فراهم شدن شرایط باشگاه، گزینه جدی تقویت خط حمله را به باشگاه معرفی کرده است.

 

مذاکرات باشگاه و کندی ایگوبانانیکه مهاجم 30 ساله نیجریه‌ای مثبت پیش رفته و این بازیکن قرار است فردا راهی تهران شود تا برای عقد قرارداد و تست‌های پزشکی مورد تایید قرار بگیرد. کندی طبق برنامه ریزی‌ها قرار شده مشکلات خط حمله را برطرف کرده و زوج دیاباته در خط حمله باشد.

 

ایگوبانانیکه در حال حاضر بازیکن آزاد است و با فرا رسیدن تابستان امسال قرارداد شش ماهه‌اش با تیم الحزم عربستان به پایان رسید. او سابقه حضور در لیگ‌های سوئد، آمریکا و یونان را در کارنامه دارد.

 

ماجرای حضور مهاجم نیجریه ای در استقلال چیست؟/ باشگاه بی اطلاع از سفر کندی به تهران!

مسئولان باشگاه استقلال طی هفته های اخیر به دنبال جذب یک مهاجم بوده و با گزینه های مختلفی در حال مذاکره هستند اما امروز این شایعه مطرح شد که قرار است کندی ایگبوآنانیکه، مهاجم نیجریه‌ای و ۳۰ ساله به استقلال بپیوندد و حتی عنوان شد قرار است وی صبح فردا وارد تهران شود.

 

پیگیری های خبرگزاری فارس نشان می دهد این بازیکن جزو گزینه های استراماچونی بوده اما بحث  حضور وی مربوط به یک ماه پیش بود که از آن زمان تا امروز باشگاه استقلال اصلا مذاکره ای با این بازیکن نداشته است.

 

در این بین مسئولان باشگاه استقلال گزینه های مختلفی را به استراماچونی پیشنهاد کرده اند و خود سرمربی استقلال هم گزینه هایی را مد نظر دارد که قرار است از بین آنها یک نفر انتخاب شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------