یک لژیونر، اولین خرید زمستانی پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,محمدصادق محرمی
به احتمال فراوان صادق محرمی اولین خرید سرخپوشان در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

به گزارش خبرورزشی، صادق محرمی تصور می‌کرد با رفتن به اروپا می‌تواند جایگاه محکم و ثابتی در تیم ملی ایران پیدا کند، اما این‌طور نشد. این مدافع راست نفوذی به لیگ کرواسی و تیم دینامو زاگرب رفت، اما سرنوشتی همچون علی کریمی هافبک فعلی استقلال پیدا کرد. او یکی از بازیکنانی بود که خیلی از هواداران پرسپولیس دوست داشتند بار دیگر پیراهن این تیم را بپوشد و حالا به نظر راه این انتقال تسهیل شده است.

 

صادق محرمی گزینه چهارم پست خود پس از استویانوویچ، پینتو و شیتوما است و همین مسئله باعث انتقال قرضی او از سوی تیم دینامو زاگرب به تیم لوکوموتیو شد. او سپس به دینامو زاگرب برگشت، اما از وضعیت کنونی خودش راضی نیست. در همین روزنامه خبرورزشی نوشتیم مدیر برنامه‌های صادق محرمی به مدیران باشگاه پرسپولیس وعده داده است که این مدافع راست تکنیکی و انرژیک را در نقل و انتقالات نیم‌فصل برگرداند. حالا شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس و صادق محرمی به توافق ضمنی هم رسیده‌اند و به احتمال فراوان این بازیکن اولین خرید سرخپوشان در نقل و انتقالات زمستانی خواهد بود.

 

پیش از این هم خبر داده بودیم، گابریل کالدرون بازی صادق محرمی در پرسپولیس را دیده و پسندیده است. خیال سرمربی آرژانتینی در سمت چپ خط دفاعی خودش راحت است، اما در جناح راست دفاع پرسپولیس فقط مهدی شیری را دارد که چندان از او راضی نیست. خرید صادق محرمی می‌تواند سمت راست و چپ خودش را بالانس کند. البته این احتمال هم وجود دارد که با خرید صادق محرمی، سرمربی آرژانتینی حسین ماهینی کاپیتان دوم پرسپولیس را جواب کرده و در لیست مازاد بگذارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------