واکنش باشگاه پرسپولیس به پیشنهاد گل‌محمدی به مهاجم استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,مرتضی تبریزی
باشگاه پرسپولیس به خبر پیشنهاد سرمربی این تیم به مهاجم تیم فوتبال استقلال واکنش نشان داد.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با تسنیم در مورد مطرح شدن موضوع مذاکره باشگاه پرسپولیس با مرتضی تبریزی گفت: تبریزی همان طور که رشید مظاهری، دانیال اسماعیلی‌فر، کاوه رضایی، هادی محمدی، مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان و... زیر نظر یحیی گل‌محمدی در ذوب‌آهن اوج گرفتند‌ یا فیکس شدند؛  در این تیم درخشید و اوج گرفت و به بازیکنی تبدیل شد که باشگاه استقلال بالغ بر یک میلیارد و هفتصد میلیون تومان برای رضایت‌نامه اش پرداخت کرد.

 

وی افزود: تبریزی در استقلال به آنچه می‌خواسته نرسیده اما نهایتا در این تیم ماندنی شد. حال با توجه به اظهارنظر آقای امیری معاون باشگاه استقلال مبنی بر اینکه علاوه بر شهر خودرو و چند باشگاه دیگر، گویا از پرسپولیس نیز برای جذب مرتضی تبریزی با این بازیکن تماس‌ گرفته شده باید بگویم طبق اطلاع بنده آقای گل‌محمدی زمانی که سرمربی شهر خودرو بوده به دنبال جذب مرتضی تبریزی بود اما زمانی که سرمربی پرسپولیس شد این موضوع را پیگیری نکرد چرا که می‌دانست استقلال به این بازیکن برای پرسپولیس رضایت‌نامه نمی‌دهد و مهمتر اینکه این مربی با جذب اوساگونا و یک بازیکن خارجی دیگر (استوکس) موافقت کرده بود.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: آقای تبریزی فوتبالیست توانمند و رزومه‌داری است و اینکه چرا در استقلال موفق نبوده مسئله دیگری است اما نه باشگاه پرسپولیس و نه آقای گل‌محمدی برای پرسپولیس سراغ او نرفته و در این باره پیگیری نشده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------