حضور دختران مجرد با برخی از بازیکنان پرسپولیس در دبی/ باشگاه واکنش نشان داد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم پرسپولیس
تعدادی از بازیکنان مجرد پرسپولیس افرادی را همراه خود به اردوی امارات بردند که نسبتی با آن‌ها نداشته و صرفاً دوست هم محسوب می‌شدند.

به گزارش ایلنا، با اجازه باشگاه پرسپولیس مانند خیلی از سفرهای دیگر سرخپوشان، آنها همراه با همسران و خانواده خود به امارات سفر کردند تا بازیکنان با حضور در کنار عزیزانشان در این اردو راحت‌تر باشند و با روحیه بیشتری به مصاف حریف خود بروند ولی این ماجرا باعث سو استفاده برخی از بازیکنان مجرد این تیم شده و افرادی را همراه خود به سفر آوردند که هیچ نسبتی با آنها نداشته و به نوعی با هم دوست بودند.

 

از دیگر سوالاتی که از مدیران پرسپولیس بعد از بازی با الشارجه می‌توان داشت حضور یک مدل دبی نشین است در جایگاه وی آی پی است. جایی که مسلما بلیت آن باید توسط باشگاه اختصاص می‌یافت و اکنون باید دید چه کسی با گرفتن بلیت وی آی وی از باشگاه آن را به این فرد داده است.

 

واکنش باشگاه پرسپولیس به خبر عجیبی که امروز منتشر شد

باشگاه پرسپولیس در خصوص اخبار عجیب پیرامون باشگاه و شایعاتی که در خصوص حضور تیم در امارات وجود داشت بیانیه صادر کرد.

 

بیانیه به شرح زیر است:

ساعتی قبل یکی از خبرگزاری ها خبری عجیب در خصوص سفر پرسپولیسی ها به امارات منتشر کرد. در این خبر آمده بود که دختران مجرد بدون داشتن هیچ نسبتی برخی از بازیکنان پرسپولیس را در سفر به امارات برای دیدار با الشارجه همراهی کرده بودند. این خبر عجیب اما خیلی زود با واکنش باشگاه پرسپولیس روبرو شد. حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفته: 7 قهرمانی پرسپولیس خیلی ها را هراسان کرده و هواداران باید هوشیار باشند. یکسری حاشیه سازی های کذبی علیه پرسپولیس صورت می گیرد و سرمنشا برخی خبرها مشخص است که از کجا آمده. 

 

پرسپولیس 8 بازی فشرده با مدعیان ایران و آسیا داشته و دارد و در کنار مشکلات زیادی از جمله ترافیک بازی ها و اشتباهات داوری که لطمه زیادی به تیم زده، حالا این مباحث و شایعات زشت و مکرر زیادی در مورد بازیکنان پرسپولیس منتشر شده که هیچ یک صحت ندارد. 

 

بازیکنان پرسپولیس فقط یک روز از ساعت 10 صبح تا 3 عصر در اختیار خود بودند و بدون هیچ مشکل و حاشیه ای به اردو برگشتند اما برخی رسانه ها، اخبار را طور دیگری منتشر می کنند. 

 

این موضوع برای ما روشن شده که برخی رسانه ها از اول فصل علیه ما حاشیه سازی می کنند و وابستگی شان به بعضی تیم ها محرز شده است. به همین خاطر همین فردا صبح، در این مورد اقدام قانونی می کنیم. این افراد باید پاسخگوی شایعه سازی خود باشند. 

 

هواداران باید آگاه باشند و به این شایعات اهمیت ندهند. انگیزه بازیکنان و اعضای باشگاه با این شایعات قوی تر می شود و ما قویا با چنین اقداماتی مقابله می کنیم.

 

 باشگاه پرسپولیس علیه شایعات اقدام قانونی می‌کند

حسین قدوسی سخنگوی باشگاه پرسپولیس بیانیه ای درباره حاشیه سازی‌ها و شایعات کذب علیه سرخ‌ها منتشر کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

۱_برخی بازیکنان و اعضای تیم با هزینه شخصی خود و کسب اجازه خانواده خود را به دبی آورده بودند. این اتفاق در فوتبال جهان مرسوم است، اما جز علیپور که خانواده اش در هتل تیم اسکان یافته بودند خانواده سایر بازیکنان در هتل تیم نبودند.

 

۲_هیج بازیکنی بدون هماهنگی از اردو خارج نشده و این شایعات صحت ندارد و بازیکنان فقط یک روز برای خرید یا گشت و گذار از صبح تا سه عصر آزاد بوده اند.

 

۳_. درباره یک مدل ایرانی و حضورش در وی‌ ای پی ادعا شده که مدیران تیم و باشگاه بلیت وی‌ ای پی داشته اند و او چگونه انجا بوده. اولا این فرد شناخته شده در دبی شاید از طریق ایرانی‌های زیادی که با تیم‌های اماراتی در ارتباط هستند وی‌ای پی گرفته و دوما گویا تعدادی از بلیت وی‌ ای پی قابل خرید بوده. البته این فرد استوری توهین امیزی منتشر کرده بود که ناراحتی برخی هواداران هم از متن‌های زننده ایشان بوده نه چیز دیگری. حضور وی در جایگاه هیچ ارتباطی با تیم ندارد.

 

۴_در ضمن افراد زیادی به عنوان هوادار طبیعی است به هتل تیم بروند. باشگاه نسبت به شایعه سازی و ادعا‌های کذب یک رسانه اقدام قانونی می‌کند.

 

۵_حاشیه سازی‌ها انگیزه و همدلی در تیم را بیشتر می‌کند. هواداران عزیز حمایت خود از تیم را در روز‌های سخت مضاعف کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------