آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

رئال مادرید منچسترسیتی را حذف کرد/ صعود بایرن مونیخ به نیمه نهایی

تیم های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ با برتری برابر حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شدند. به گزارش…

آذری: هیچ ارزشی برای جان مردم قائل نیستیم/ نباید اعضای مجمع فدراسیون مترسک باشند



اخبار,اخبار ورزشی,سعید آذری
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: با اصرار روی برگزاری بازی های لیگ نشان دادیم هیچ ارزشی برای جان بازیکنان، مربیان و داوران فوتبال ایران قائل نیستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سعید آذری درباره کناره گیری اش از انتخابات پست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به این نتیجه رسیدم که بهتر است تمام وقت خود را روی فعالیت‌های باشگاه فولاد بگذارم و دنبال این باشیم که با تلاش مان اساسنامه را تغییر بدهیم. مطمئن باشید در روز‌های آتی تائید ۱۰ نفر از اعضای مجمع را هم می‌گیریم.

 

او افزود: دیده ام برخی دوستان مصاحبه کرده و گفته اند برای تغییر اساسنامه فدراسیون طبق بند ۲ ماده ۳۰ باید ۱۰ نفر از اعضای مجمع درخواستی را که یک عضو برای اصلاح اساسنامه می‌فرستد، تایید کنند. خدا را شکر ۱۰ نفر این درخواست مرا تایید می‌کنند و آن را تقدیم دبیرکل فدراسیون می‌کنیم تا در اولین مجمعی که ۲۵ اسفند برگزار می‌شود، اساسنامه اصلاح شود.

 

مدیرعامل باشگاه فولاد تصریح کرد: اگر روزی اساسنامه اصلاح شد و حالت استاندارد گرفت ما هم با کمال میل وسط میدان می‌آییم و فعالیت می‌کنیم.

 

او درباره اینکه آیا انصرافش تایید شده است، گفت: این انصراف تائید شد و نامه‌ای برای کمیته استیناف بررسی صلاحیت‌ها فرستادم تا پرونده مرا از نامزد‌های نمایندگی باشگاه‌ها در هیئت رئیسه درآورند.

 

آذری درباره ادعای صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی فدراسیون مبنی بر اینکه اصلاح اساسنامه در دستور کار مجمع انتخاباتی آتی فدراسیون قرار ندارد، گفت: فغانپور نمی‌تواند به این صراحت چنین موضوعی بگوید. قرار نیست هر نامه‌ای به فدراسیون بیاید، هر کسی به صورت شخصی بگوید می‌توان این کار را انجام داد یا نمی‌توان. اساسنامه چنین حقی را برای فغانپور ایجاد نکرده و به اعضای مجمع حق داده پیشنهاد خودشان را در مجمع مطرح کنند. من از فغانپور می‌خواهم دست کم خودش یک بار اساسنامه را بخواند و به این نقطه نظر برسد که اصلاح اساسنامه در تاریخ ۲۵ اسفند حق اعضای مجمع است و مسئول امور حقوقی فدراسیون نمی‌تواند حق اعضای مجمع را بگیرد.

 

آذری تصریح کرد: فغانپور حتی در جایگاهی نیست که تشخیص بدهد تایید شدن اصلاح اساسنامه از سوی ۱۰ نفر از اعضای مجمع به ۲۵ اسفند می‌رسد یا خیر. این موضوع باید ابتدا به مجمع بیاید و در جلسه مجمع درباره آن تصمیم گیری کنند.

 

او درباره برگزاری بازی‌های لیگ برتر همزمان با شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: به نظر من این کار بازی با جان بازیکنان، مربیان، داوران، عوامل برگزاری بازی و مردم است. به نظر می‌رسد ساختار برگزاری بازی‌های لیگ متوجه نیست که ویروس کرونا، تهدیدی بسیار جدی است و ما با اصرار روی برگزاری بازی‌ها نشان می‌دهیم هیچ ارزشی برای جان مردم قائل نیستیم. به مخاطره انداختن جان فوتبالیست، داور و اهالی رسانه درست نیست.

 

او درباره اینکه آیا انتخابات آتی فدراسیون فوتبال مهندسی شده است، بیان کرد: روز مهندس را به کلیه جامعه مهندسان کشور تبریک می‌گویم. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم چنین لفظی را به کار نبرند، چراکه مهندس، لفظ مقدسی است و مهندسان از ابتدای شروع کارشان، اقدام‌های تاثیرگذاری انجام می‌دهند. هرجا اتفاق بدی می‌افتد ما با لفظ مهندسی از آن اتفاق صحبت می‌کنیم و به همین دلیل من از جامعه مهندسان عذرخواهی می‌کنم. بهتر است اسم این موضوع را "زد و بند و لابی بازی در مجامع" بگذاریم.

 

او افزود: من اعتقاد ندارم «زد و بند» شده است، اما آرام آرام به این تحلیل می‌رسم که اعضای مجمع تا این اندازه باهوش هستند که بتوانند برای آینده شان خوب تصمیم بگیرند و مانند مترسک و آدمک رفتار نکنند. اگر ما اکنون به فکر تغییر نباشیم به حرف همان بزرگواری می‌رسیم که خودتان انتخاب کرده اید تا به این شکل در فوتبال مدیریت شوید. اکنون هم باید پای انتخاب تان بایستید.

 

این مدیرعامل اصفهانی فوتبال ایران درباره اینکه اگر خودش جای محمدرضا تابش بود در بازی روز گذشته این تیم با پرسپولیس چه تصمیمی می‌گرفت، پاسخ داد: اگر روزی به آن جایگاه برسم می‌گویم چه کار می‌کردم!

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------