آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

شکست دور از انتظار تراکتور در جم/ برد صنعت نفت در روز تساوی نفت مسجدسلیمان و پیکان



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پارس جنوبی
تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال، مقابل پارس جنوبی جم شکست خورد و در جایگاه سوم جدول باقی ماند.

به گزارش تسنیم، هفته بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، از ساعت 17:30 امروز (جمعه) با دیدار تیم‌های فوتبال پارس جنوبی جم و تراکتور تبریز، در ورزشگاه تختی جم به پایان رسید که این بازی با پیروزی یک بر صفر پارس همراه شد.

 

نیما انتظاری در دقیقه 35،‌ تنها گل این مسابقه را به ثمر رساند تا پارس با کسب این پیروزی دور از انتظار با دو رده صعود، با 20 امتیاز به رتبه دوازدهم جدول برسد. تراکتور هم در رتبه سوم جدول باقی ماند و باعث شد اختلاف پرسپولیسِ صدرنشین با سایر تیم‌ها، 10 امتیاز باقی بماند.

 

حسن اکرمی، داور این بازی به متین کریم‌زاده، بابک حاتمی و میلاد باقری از پارس جنوبی و ساسان انصاری و محمدرضا خانزاده از تراکتور، کارت زرد نشان داد.

 

 اولین پیروزی صنعت نفت آبادان در دوران پسااسکوچیچ

در ادامه هفته بیست‌ویکم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های سایپا و صنعت نفت آبادان از ساعت 15:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که  این دیدار با برتری 2 بر یک صنعت نفت آبادان به پایان رسید.

 

میلاد جهانی در دقیقه 32 و طالب ریکانی در دقیقه 59 برای صنعت نفت در این دیدار گلزنی کردند و محمدرضا سلیمانی در دقیقه 58 از روی نقطه پنالتی برای سایپا موفق به گلزنی شد.

 

قضاوت بازی سایپا - صنعت نفت آبادان بر عهده رضا عادل بود که در این بازی به آرمین سهرابیان از سایپا و عبدالله ناصری، عیسی آل‌کثیر و نبی ساکی از صنعت نفت آبادان کارت زرد نشان داد.

 

صنعت نفت با این پیروزی 33 امتیازی شد و همچنان در رتبه هفتم جدول باقی ماند و سایپا نیز با 19 امتیازی در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفت. این نخستین پیروزی صنعت نفت آبادان پس از جدایی دراگان اسکوچیچ از این تیم بود.

 

پیکان برای شکست نفت مسجدسلیمان فقط چند دقیقه کم آورد/ تداوم قعرنشینی شاگردان ویسی

در ادامه دیدارهای هفته بیست‌ویکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و پیکان از ساعت 16 امروز (جمعه) در ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار شد که این بازی با تساوی یک - یک به پایان رسید.

 

تک گل شاگردان ویسی را شهریار مغانلو در دقیقه 46 به ثمر رساند و عماد میرجوان در دقیقه 88 گل تساوی نفت مسجدسلیمان را وارد دروازه میهمان کرد. 

 

پیکان با این تساوی 15 امتیازی شد و همچنان در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند و نفت مسجدسلیمان هم با 28 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد.

 

داوری این بازی برعهده محمدحسین زاهدی‌فر بود که حسین ابراهیمی از نفت مسجدسلیمان و علیرضا کوشکی از پیکان را با کارت زرد جریمه کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------