آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

اینفانتینو: برخلاف گفته بهداشت جهانی شیوع بیماری کرونا افزایش یافته است



اخبار,اخبار ورزشی,اینفانتینو
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا گفت: در چند روز گذشته اعلام کردند که موج انتقال این ویروس کاهش خواهد یافت اما هر روز شاهد افزایش شیوع این ویروس خطرناک هستیم.

به گزارش فارس، در حالی که ویروس کرونا بازی‌های سری آ و لوشامپیونه را به تعویق انداخت اما همچنان لیگ‌ برتر جزیره و لالیگا بدون توقف به کار خود ادامه می‌دهند.

 

به گزارش رسانه اسپورت، جیانی اینفانتینو رئیس فیفا درباره شیوع ویروس کرونا و تصمیمات پیش‌روی برای مبارزه و پیشگیری از این بیماری گفت: اخبار درستی و دقیقی از ویروس کرونا به دست ما نمی‌رسید و تمام خبرهایی که مخابره می‌شود ضدو نقیض است و ما نمی‌توانیم در حال حاضر نظر قطعی و اجرایی در مورد تعطیلی مسابقات اعلام کنیم.

 

وی افزود: در چند روز گذشته اعلام کردند که موج انتقال این ویروس کاهش خواهد یافت اما هر روز شاهد افزایش شیوع این ویروس خطرناک هستیم.در حال حاضر تدابیری در اینباره انجام شده و در حال اجرا است.

 

اینفانتینو اظهار داشت: اگر لازم باشد تمام بازیهای را لغو و به تعویق می‌اندازیم و باید در نهایت با یک برنامه و هماهنگی کامل با فدراسیون های تمام کشور‌ها تدابیر لازم را بیاندیشیم و به جمع بندی برسیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------