استقلال محکوم شد/ شفر بالاخره علیه آبی پوشان حکم گرفت



اخبار,اخبار ورزشی,شفر
حکم شکایت سرمربی سابق استقلال صادر شد و او به دنبال دریافت مبلغ قراردادش از این باشگاه است.

به گزارش ورزش سه، شکایت‌های سرمربیان و بازیکنان سابق خارجی که طی سالیان اخیر در باشگاه‌های ایرانی عضویت داشتند، یکی یکی از راه می‌رسد و امروز حکم فیفا درباره پرونده شکایت وینفرد شفر از استقلال تهران صادر شد و دراختیار مسؤولان این تیم قرار گرفت.

 

در روزهای قبل رای پرونده شکایت‌های جپاروف و گادوین منشا از استقلال، به طور رسمی به این باشگاه رسیده بود که امروز هم سومین شکایت از آبی‌ها دراختیار علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل این باشگاه قرار گرفت تا مشکلات مالی او را در شروع کارش بیشتر کند.

 

وینفرد شفر که بعد از جدایی پُر سر و صدا از استقلال و حواشی زیادی که بعد از آن به وجود آمد، تصمیم به شکایت از این باشگاه گرفت، حالا حکم فیفا را به سود خود می‌بیند و در انتظار پرداخت مطالبات‌اش از سوی آبی‌ها است که البته اگر این اتفاق نیفتد، جرایم سنگین‌تری برای استقلال صادر خواهد شد.

 

همانطور که انتظار می‌رفت و گفته شده بود، جریمه ۵۵۰ هزار دلاری در پی شکایت وینفرد شفر از استقلال توسط فیفا صادر شد و حالا باشگاه ایرانی دو هفته فرصت دارد تا این مبلغ را پرداخت یا به فیفا اعتراض کند.

 

البته برنامه علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال این است تا طی گفت‌وگو با وینفرد شفر و در فضایی دوستانه از او مهلت بگیرد تا به مرور زمان مطالبات‌اش را پرداخت و به نوعی او را برای دریافت یکجا مبلغ قراردادش منصرف کند.

 

تا به امروز فیفا سه رای قطعی علیه استقلال و به سود جپاروف، منشا و شفر داده ولی پیش‌بینی می‌شود این احکام سنگین همچنان ادامه داشته باشد و شکایات نفراتی مثل آندره‌آ استراماچونی، ساشا شفر، باشگاه پاختاکور(برای رضایت‌نامه ایسما) و ... از راه برسد و باشگاه ایرانی را با مشکلات و چالش‌های بیشتری مواجه کند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------