مهاجری: بهتاش فریبای پایتخت استعداد خوبی برای گلر شدن دارد/ به خاطر مردم پایتخت را به اردوی نساجی راه دادیم



اخبار,اخبار ورزشی,رضا مهاجری
سرمربی سابق نساجی در خصوص آتیم ضبط شده سریال پایتخت در این تیم صحبت کرد.

رضا مهاجری در گفتگو با ایلنا، در خصوص آیتم سریال پایتخت که مربوط به تیم نساجی بود و در اردوی این تیم ضبط شد توضیح داد: این ماجرا اتفاقی پیش آمد. آقای مقدم در اردوی ما حاضر شدند و توضیح دادند چنین برنامه‌ای دارند و با توجه به اینکه برنامه در منطقه مازندران ضبط می‌شود نگاهی هم به نساجی داشتند و بخشی از سریال مربوط به این تیم بود.  شب بازی در هتل بودیم که آمدند و شرایط را برای ما توضیح دادند و گفتند یک آیتم در نظر دارند و ما هم با پیشنهادشان موافقت کردیم چرا که یک کار فرهنگی و عام المنفعه است. این سریال پایتخت با اقبال عمومی مردم روبرو شده است و مردم آن را دوست دارند و خصوصاً در این ایام که مردم خانه نشسته‌اند و نیاز است که در خانه بمانند برنامه‌های این چنینی خیلی کمک می‌کند.

 

وی در مورد عملکرد بهرام افشاری در نقش گلر و اینکه استعدادش برای این کار چقدر است هم گفت: بهرام افشاری پسر خوبی است و از فیزیک مناسبی برای گلری برخوردار است و فیزیکش برای دروازه‌بان شدن عالی است و نشان داد استعدادش را دارد و چند واکنش خوب از خودش نشان داد و خیلی زود کار را یاد گرفت. بستگی به شرایط سنی و علاقه و وقتی که می‌گذارد و اینکه یک مربی خوب داشته باشد می‌تواند گلر خوبی شود.

 

سرمربی سابق نساجی در مورد دلتنگی برای هواداران این تیم گفت:مگر می‌شود دلمان تنگ نشود؟ این یک امر اجتناب ناپذیر است. تنها جایی در فوتبال که جدایی‌ام ناخواسته بود نساجی بود. متاسفانه برایم مشکل به وجود آمد و جدایی در آن اجتناب ناپذیر بود و شرایط جسمی اجازه ادامه کار به ما نمی‌داد. باشگاه وضعیت خوبی داشت و از لحاظ مالکیت به  شرایط خوبی رسیده بود. به هر حال جدایی من برایم ناراحت کننده بود ولی حالا امیدوارم مجموعه جدید و محمود فکری بتوانند در نساجی موفق باشند.

 

مهاجری در مورد اینکه در دوران قرنطینه چکار می‌کند هم گفت: در این مدت همه‌اش در خانه هستیم و سعی می‌کنیم اگر برای جماعه درمانی یار نیستیم بار نباشیم. باید سعی کنیم با رعایت یک سری مسائل در خانه بمانیم و برای موارد غیر ضروری بیرون نرویم و اگر مجبور به خروج از منزل هستیم حتماً مسائل بهداشتی را رعایت کنیم. یک سری از مردم را آدم می‌بیند شگفت زده می‌شود، پرسنل بیمارستانی در  شرایط دوری از خانواده‌ها هستند و خیلی از عزیزان متاسفانه جانشان را از دست دادند و ماهم نباید فقط به فکر خودمان باشید. ما باید رعایت کنیم تا این بیماری را به حداقل برسانیم.

 

وی در مورد صحبت‌های ایزد سیف‌الله پور مبنی بر اینکه گفته بود ایراد مهاجری تلاش برای ناراحت نشدن دیگران است و خیلی از بازیکنان از حجب و حیای او سو استفاده کردند هم گفت: سیف‌الله پور دوست من است و در عالم رفاقت انتقادی از من کرده است و شاید واقعاً ایراد من باشد. هیچ انسانی کامل نیست و اگر هم بازیکنی از شرایط من سو استفاده کرده به شخصیت خودش بر می‌گردد. به هر حال هر انسانی شرایط خاص خودش را دارد و خصوصیات خودش را دارد و من هم به این شکل هستم و شاید نیاز باشد خودم را کامل کنم.

 

درباره گلری بهتاش فریبا در گفت و گو علیرضا حقیقی

ورزش سه نوشت: علیرضا حقیقی، دروازه‌بان باتجربه که سابقه حضور در جام جهانی و جام ملت‌ها و همچنین حضور چند ساله در فوتبال اروپا را در کارنامه دارد، بعد از پیوستن به نساجی که همراه با نمایش موفق او بوده، شب گذشته در سکانسی از سریال پایتخت حضور داشته باشد. او که پیش از این و بعد از نمایش در جام جهانی مورد توجه دنیای هنر و بازیگری قرار گرفته بود و حتی زمزمه بازی در چند خارجی نیز از او شنیده می‎شد، از هدفش برای آینده و شاید یک رقابت جدی در این عرصه نیز صحبت کرده است.


حقیقی در ابتدای صحبت‌هایش درباره شرایط کنونی جامعه با توجه به شیوع ویروس کرونا می‌گوید: متاسفانه اوضاع چندان جالب نیست اما همگی ما وظیفه داریم از کادر درمان و پرستاران و دکترهایی که کمک می‌کنند تشکر و قدردانی کنیم اما خیلی از ما این مسائل را رعایت نمی‌کنیم. واقعا نمی دانم چه باید بگویم و شاید مثالی که همیشه می‌گفتند که ببنید با کیا شدیم هشتاد و پنج میلیون نفر، اینجا صدق می‌کند. بعضی ها نه فکر خودشان، خانواده و هیچکس نیستند. احساس می کنم همانند روزهای عادی که برخی فقط به فکر جیب و پست و منفعت خودش است الان هم اینجوری پیش می رود و مسلما اما الان دودش تنها به چشم خودش نمی‌رود و همه را با مشکل مواجه می‌کند. باید همه رعایت کنیم تا این ماجرا ختم به خیر و تمام شود.

 

دروازه‌بان سابق پرسپولیس و تیم ملی درباره شیوه پر کردن اوقات فراغت خود در شرایط قرنطینه گفت: خوشبختانه در خانه جیم دارم و خودم را آماده می‌کنم. باید بدن را آماده نگه داشت چرا که هر آن امکان دارد بخواهند بازی‌ها را شروع کنند و باید آماده این رقابت باشیم. از نظر سرگرمی هم در بیشتر اوقات فراغت کتاب می‌خوانم و زبان خودم را تقویت می‌کنم. البته از نظر زبان انگلیسی خوب و مسلط هستم و زبان دیگری را در حال یادگیری هستم. فیلم و تمرین و پلی استیشن بازی می کنم و اینچنین روزها را می‌گذرانم. برای هر کدام وقت می گذارم تا زمان پر شود. این موضوع قرنطینه فقط مختص ایرانی‌ها نیست و کل دنیا با آن درگیر است.

 

حقیقی در واکنش به اینکه شب گذشته در بخشی از سریال پایتخت حضور داشته اینطور توضیح داد: پایتخت سریال خوب و محبوبی است. چند سالی است که شب های عید را برای مردم خاطره ساز کرد و من هم نگاه می‌کنم. من که بازی خاصی نکردم و در مسیر حرکت به سمت استادیوم بودیم و آقای بهرام افشاری کنار من نشست و دوربین هم روبروی ما بود و صحنه ای را گرفت. برای خودم هم جای خوشحالی است که در این صحنه از این سریال محبوب حضور داشته باشم. از طرف دیگری هم محسن تنابنده دوست قدیمی خودم است و چندین بار با هم صحبت کردیم.

 

گلر نساجی در خصوص اینکه بهرام افشاری که نقش بهتاش فریبا را در این سریال بازی می‌کند قرار است برابر پرسپولیس جانشین او شود و با پیراهن نساجی مقابل شاگردان کالدرون قرار گیرد، و این سوال که آیا او گلر مطمئن و خوبی است گفت: از بهتاش فریبا گلر در می آید و  استیل خوبی دارد برای دروازه بانی دارد! حالا بهتر است در ادامه این سریال و نمایش او را برابر پرسپولیس ببینید و من توضیح بیشتری ندهم قطعا بهتر است.

 

حقیقی درباره اینکه آیا با توجه به پیشنهادات گذشته و همچنین فیزیک و چهره‌ای که دارد، قصد حضور در دنیای هنر و بازیگری را ندارد گفت: من فوتبالیست هستم و تمام تمرکزم روی فوتبال است. شاید هر کس جای من بود مسیر زندگی اش عوض می شد. نمی خواهم بحث را باز کنم. من الان هم فیلمی بازی نکردم و آقای تنابنده و همچنین آقای مقدم به عنوان کارگردان لطف داشتند. چون قصه به این شکل بود که به سمت بازی کردن بهتاش می‌رفت ما هم حضور داشتیم اما گویا تبعات و بازخورد خیلی داشته. من در هر صورت تمرکزم روی فوتبال است و اهدافی که دارم هستم. چرا که نه اما سینما و فیلم بازی کردن هم دنیای دیگری است و من سعی کردم آدم تک بعدی نباشم و چرا که نه. آدم یک بار زنده است و به شخصه دوست دارم که این تجربه را هم شاید در آینده داشته باشم. من اما باز هم می‌گویم که فوتبالیست هستم و تمرکزم روی این موضوع است و شاید همانطور که الان بهتاش فریبا آمده و رقیب ما در دروازه بانی شده، شاید فردا هم ما در سینما و فیلم بازی کردن رقیب شدیم و یک چالش جدید داشتیم.


وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره سریال پایتخت به تمجید از حرکت تنابنده پرداخت و از اینکه تیم محبوب نساجی را مورد توجه قرار داده، تشکر کرد: در موضوع سریال پایتخت به موضوع دیگری که باید اشاره کنم که محسن تنابنده لطف بزرگی به مردم مازندران، هواداران نساجی و تیم نساجی کرد. این سریال پایتخت یک فیلم ماندگار و خاطره انگیز خواهد بود و اینکه در بخشی در آن به تیم نساجی به عنوان یک بخش بزرگ از ریشه مردم مازندران توجه شده، یک اتفاق خوب خواهد بود. خیلی خوشحالم که برخلاف خیلی از مسائل که برخی به دنبال سود بردن از برند استقلال و پرسپولیس برای شکل دهی محبوبیت هستند، محسن تنابنده و تیمش به این باور خوب رسیدند که باید در کنار ساخت یک فیلم ماندنی به بحث تیم نساجی که ریشه در همه چیز مردم مازندران دارد توجه کند. الان که همه در خانه هستند و این فیلم را با شدت بیشتری نسبت به سابق در روزهای قرنطینه می‌بینند، یک خاطره ماندگار برای تیم نساجی خواهد بود.

 

حقیقی در پایان صحبت‌هایش بار دیگر با تشکر از جامعه پزشکی از مردم خواست تا این موضوع را جدی بگیرند و باعث پایان زنجیره شیوع کرونا شوند: مطمئنا دلمان برای فوتبال تنگ شده است. امیدوارم هر چه زودتر به فوتبال برگردیم. بیماری کرونا یک موضوعی داشت این بود که باعث شد تا قدر دارایی‌های خود را بدانیم. فوتبال و شور و هیجان آن یک بخش از دارایی ما بود که در کنار سرگرمی بخش بزرگی از زندگی ما را به خود اختصاص داده بود و اکنون که این پازل ارزشمند را گم کرده‌ایم بیشتر قدر آن را می‌دانیم. امیدوارم و از صمیم قلب آرزو می کنم کسانی که مبتلا شده اند زودتر سلامتی خود را به دست بیاورند و مهمتر از همه هم تشکر خالص و ویژه خودم را از پرستاران و دکترها که شبانه روز در این وضعیت زحمت می‌کشند داشته باشم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------