آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس | بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد

باشگاه پرسپولیس قصد دارد قرارداد اوسمار ویرا را برای فصل آینده تمدید کند که این موضوع با چراغ سبز این مربی برزیلی مواجه شده…

شکست سنگین لیورپول برابر منچسترسیتی/ گام بلند رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار لیورپول و منچسترسیتی
منچسترسیتی توانست با ارائه یک بازی درخشان با ۴ گل لیورپول را شکست دهد.

به گزارش ایسنا، در ادامه دیدارهای هفته جاری لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که در آن منچسترسیتی در خانه با ۴ گل حریفش لیورپول را که قهرمانی خود را در لیگ برتر انگلیس قطعی کرده بود شکست داد.

 

کوین دی بروین هافبک بلژیکی منچسترسیتی از روی نقطه پنالتی، رحیم استرلینگ، فیل فودن، چمبرلین گل به خودی  گلزنان سیتی در این دیدار بودند.

 

پیش از این بازی، شاگردان پپ گواردیولا برای تیم حریف تونل قهرمانی تشکیل دادند.

 

گام بلند رئال مادرید برای قهرمانی در لالیگا

رئال مادرید بامداد جمعه برابر ختافه قرار گرفت و با یک گل مهمانش را شکست داد.

 

فرصت های دو تیم تقریبا برابر بود اما هیچ یک ضربات از خط دروازه عبور نکرد. نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

 

در نیمه دوم شرایط به نحوی پیش رفت که به نظر می رسید امتیاز ها تقسیم شود اما داور در دقیقه ۷۸ یک پنالتی به نفع میزبان گرفت و سرخیو راموس آن را به گل تبدیل کرد.

 

مادرید با این پیروزی ۷۴ امتیازی شد و اختلافش با بارسلونا تیم دوم جدول به چهار امتیاز رسید.

 

شفیلدیونایتد به آسانی تاتنهام مورینیو را شکست داد

در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال انگلیس، امشب (پنجشنبه) تیم فوتبال تاتنهام در خانه شفیلدیونایتد با نتیجه 3 بر یک تن به شکست داد.

 

گل‌های شفیلدیونایتد در این بازی که منجر به ثبت یازدهمین باخت این فصل تیم فوتبال تاتنهام شد را ساندر برگ در دقیقه 31، لیس موست در دقیقه 69 و اولیور مک‌بورنی در دقیقه 84 به ثمر رساندند. تنها گل تاتنهام هم در دقیقه 90 توسط هری کین به ثمر رسید که یک گل او در دقیقه 33 هم مردود اعلام شد.

 

با این نتیجه تاتنهام تحت هدایت ژوزه مورینیو با 45 امتیاز در رده نهم باقی ماند و شانس‌اش برای کسب سهمیه رقابت‌های اروپایی فصل آینده بسیار کم شد. شفیلدیونایتد اما 47 امتیازی شد و با سبقت از تاتنهام به رده هفتم جدول صعود کرد.

 

توقف خانگی وردربرمن برابر هایدنهایم

در بازی رفت از مصاف پلی‌آف تیم‌های وردربرمن و هایدنهایم برای حضور در فصل آینده رقابت‌های بوندس‌لیگا، وردربرمن میزبان به تساوی بدون گل رضایت داد.

 

وردربرمن در فصل اخیر بوندس‌لیگا شانزدهم شد تا این شانس را داشته باشد که از طریق پیروزی در پلی‌‌‌آف، در دسته اول فوتبال آلمان بماند اما با نتیجه‌‌ای در بازی خانگی شب گذشته این تیم رقم خورد، هایدنهایم، تیم سوم فصل گذشته بوندس‌لیگای دو به صعود امیدوار شد.

 

بازی برگشت دو تیم دوشنبه هفته آینده از ساعت 23 به وقت تهران در خانه تیم هایدنهایم برگزار می‌‌شود.

 

رم ۱۰ نفره در خانه مغلوب اودینزه شد

در آخرین بازی از هفته بیست‌و‌نهم سری A ایتالیا، بامداد امروز (جمعه) تیم فوتبال رم در خانه با نتیجه 2 بر صفر مغلوب اودینزه رده شانزدهمی شد.

 

گل‌های این بازی که رم که در دقیقه 29 آن با اخراج دیه‌گو پروتی 10 نفره شد، توسط کوین لاسانیا در دقیقه 12 و نستوروفسکی در دقیقه 78 به ثمر رسید.

 

رم با قبول هشتمین باختش در این فصل سری A ایتالیا 48 امتیازی ماند و فاصله‌اش با آتالانتای رده چهارمی نسبت به هفته گذشته به 12 امتیاز افزایش پیدا کرد. به این ترتیب در فاصله 9 هفته به پایان رقابت‌ها، کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شاگردان پائولو فونسکا بیش از پیش سخت شد. اودینزه اما با این پیروزی به وضعیت خود سروسامانی داد  با 31 امتیاز از منطقه سقوط فاصله گرفت و به رده چهاردهم صعود کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------