لیورپول در آنفیلد مغلوب فولام شد/ فرار دیرهنگام رئال مادرید از شکست مقابل اتلتیکو



مسابقات فوتبال در جهان,اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی
شاگردان یورگن کلوپ در دیداری خانگی مغلوب فولام شدند و نهمین شکست فصل خود را در لیگ برتر انگلیس تجربه کردند.

به گزارش تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌‌وهشتم لیگ برتر انگلیس، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه به وقت تهران) تیم فوتبال لیورپول در ورزشگاه آنفیلد پذیرای فولام بود و در نهایت تن به شکست یک بر صفر مقابل سفیدپوشان لندنی دادند. تنها گل این بازی را ماریو لمینا در دقیقه 45 روی اشتباه محمد صلاح به ثمر رساند.

 

لیورپول با قبول نهمین شکست فصل خود، 43 امتیازی باقی ماند و همچنان در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس است. فولام هم با ثبت پنجمین برد فصل خود 26 امتیازی شد و همچنان در رده هجدهم است، اما به بقا در لیگ برتر امیدوارتر شد.

 

***

 

میلان با شکست هلاس ورونا فاصله‌اش با اینتر را کم کرد

ته بیست‌وششم سری A ایتالیا، از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه به وقت تهران) با برگزاری سه دیدار همزمان پیگیری شد که در مهمترین بازی میلان در خانه هلاس ورونا به پیروزی 2 بر صفر دست یافت. برای روسونری در این بازی راد کرونیچ در دقیقه 27 و دیوگو دالو در دقیقه 50 گلزنی کردند.

 

شاگردان استفانو پیولی با این برد 56 امتیازی شدند و ضمن استحکام بخشیدن به جایگاه خود در رده دوم جدول رده‌بندی، فاصله‌شان با اینتر صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده را به 3 امتیاز کاهش دادند. هلاس ورونا هم با 38 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

 

در دیگر دیدار،  تیم‌های رم و جنوا در ورزشگاه المپیکوی شهر رم به مصاف هم رفتند که تقابل دو تیم در نهایت با برتری یک بر صفر جالوروسی همراه شد.

 

تک‌گل بازی را جان‌لوکا مانچینی در دقیقه 24 روی پاس لورنزو پلگرینی به ثمر رساند. شاگردان پائولو فونسکا با این برد 50 امتیازی شدند و به رده چهارم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها صعود کردند. جنوای 27 امتیازی هم در رتبه سیزدهم جدول باقی ماند.

 

در دو بازی همزمان هم فیورنتینا در دیداری خانگی مقابل پارما تن به تساوی 3-3 داد و کروتونه هم میهمان خود تورینو را با نتیجه 4 بر 2 از پیش‌رو برداشت.

 

***

 

فرار دیرهنگام رئال از شکست مقابل اتلتیکو/ تقسیم امتیازات در دربی مادرید به نفع بارسلونا

در حساس‌ترین بازی از هفته بیست‌و‌ششم لالیگای اسپانیا، امروز (یکشنبه) تیم‌های فوتبال اتلتیکومادرید و رئال مادرید در ورزشگاه واندامتروپولیتانو، استادیوم خانگی تیم اتلتیکومادرید به میدان رفتند که این بازی در نهایت تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

این بازی در حالی با تقسیم امتیازات میان دو تیم تمام شد که تیم میزبان با گلزنی لوئیس سوارس در دقیقه 15 خیلی زود پیش افتاد و تا دو دقیقه به پایان هم از کهکشانی‌ها پیش بود اما یک همکاری زیبا میان کریم بنزما و کاسمیرو با گلزنی بنزما در دقیقه 88 پایان یافت تا به این ترتیب بازی با تساوی تمام شود.

 

با این نتیجه اتلتیکومادرید صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده است، 59 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. رئال مادرید هم 54 امتیازی شد اما نسبت به هفته گذشته دو امتیاز از بارسلونای رده دومی دورتر شد و همچنان در رده سوم است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------