آخرین اخبار ورزشی

باشگاه پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید | ویرا منتظر افزایش سه برابری

باشگاه پرسپولیس دنبال تخفیف از اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی برای تمدید قرارداد است. به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس پس…

خلیل زاده: تمامی اخبار مطرح شده درباره دستگیری ام کذب است



اسماعیل خلیل‌ زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
«اسماعیل خلیل‌ زاده» رئیس هیات مدیره استقلال دستگیر شد.

به گزارش خبرورزشی، اسماعیل خلیل‌ زاده، رئیس هیات مدیره استقلال به اتهام کلاهبرداری و اخلال در نظم اقتصادی کشور توسط نهادهای نطارتی و امنیتی دستگیر شد.

 

تکذیب دستگیری رئیس هبات مدیره باشگاه استقلال

سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت: در روزهای گذشته اخبار کذبی در خصوص اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هبات مدیره باشگاه استقلال در فضای مجازی منتشر شده که اخبار فوق به این وسیله تکذیب می‌شود.

 

گفتنی است اسماعیل خلیل زاده به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه بوده و ظرف دو سه روز آینده و پس از منفی شدن تست کرونایش به فعالیت‌های خود به صورت حضوری در باشگاه استقلال ادامه می‌دهد.

 

خلیل زاده: تمامی اخبار مطرح شده درباره دستگیری ام کذب است

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: من به هیچ وجه دستگیر نشده ام و تمامی اخباری که در این باره منتشر شده است را تکذیب می‌کنم.

 

اسماعیل خلیل زاده رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با شایعه بازداشت خود اظهار داشت: تمامی اخبار مطرح شده درباره دستگیری ام کذب است و من بازداشت نشده ام. متاسفانه عده‌ای به دنبال باج گیری از من و انتشار اخبار کذب هستند و بدون شک پس از بهبودی بیماری ام پیگیر آن‌ها خواهم شد. فضای مجازی و برخی سایت‌ها تنها به دنبال تخریب افراد هستند.

 

او افزود: در حال حاضر با توجه به ابتلای دوباره به ویروس کرونا دوران قرنطینه را سپری می‌کنم. خداراشکر حالم بهتر است و رو به بهبودی هستم و به محض بهبودی کامل به تهران باز خواهم گشت.

 

خلیل زاده درباره صعود استقلال به مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: از تمامی بازیکنان و کادرفنی به ویژه فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که توانستند استقلال را به این مرحله برسانند و جا دارد از مجیدی تشکر کنم که پیگیر وضعیت بیماری من است.

 

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه تصریح کرد: به زودی پنجره باشگاه باز خواهد و مشکلی وجود ندارد و طبق نظر سرمربی تیم ان شاءالله خودمان را برای ادامه بازی های آسیایی آماده می‌ کنیم و بازیکنان خوبی جذب خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------