آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

ادعای نشریه اسپورت؛ احتمال ماندن مسی در بارسلونا/ پریرا رسما به الهلال پیوست



لیونل مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نشریه اسپورت مدعی شد احتمال ماندن مسی در بارسلونا وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، درحالی که باشگاه بارسلونا رسما جدایی مسی را اعلام کرده حالا خبرهای متفاوتی به گوش می‌رسد.

 

نشریه اسپورت دقایقی پس از انتشار بیانیه رسمی باشگاه بارسلونا در خصوص جدایی لیونل مسی، در خبری عجیب مدعی شد کاتالان‌ها بیانیه خود را برای تشدید فشار روی لالیگا و خاویر تباس منتشر کرده‌اند و این داستان همچنان ادامه خواهد داشت.

 

PSG برای جذب مسی دست به کار شد

باشگاه پاری‌سن ژرمن برای جذب لیونل مسی با این بازیکن تماس گرفت.

 

جیانولکا دی مارزیو، روزنامه نگار سرشناس اعلام کرد که پاری سن ژرمن بلافاصله بعد از اعلام جدایی رسمی مسی، با این بازیکن وارد مذاکره شده است.

 

البته رادیو مونت کارلو اعلام کرد که جذب مسی باتوجه به حقوق بسیار بالایی که می خواهد سخت خواهد بود.

 

به احتمال خیلی زیاد باتوجه به حضور نیمار در پاری سن ژرمن و رابطه بسیار خوبی که با مسی دارد این بازیکن راهی تیم پاریسی شود. البته از منچستر سیتی و آرسنال هم به عنوان مشتریان او سخن به میان می آید.

 

ابراز تأسف مسی از تمدید نشدن قراردادش با بارسلونا/ لاپورتا امروز پاسخگوی رسانه‌ها خواهد بود

تمدید نشدن قرارداد لیونل مسی برخلاف چیزی که خوان لاپورتا در اظهارات اخیرش اعلام کرده بود، نه‌ تنها هواداران بارسلونا، بلکه خود این فوق‌ستاره آرژانتینی را هم در شوک فرو برده است. باشگاه بارسلونا شب گذشته (پنجشنبه) با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد؛ «با وجود توافق باشگاه و مسی و تمایل طرفین به امضای قرارداد جدید، این امر به دلیل موانع مالی و ساختاری (مقررات لیگ اسپانیا) امکان‌پذیر نیست. در نتیجه‌ی این وضعیت، مسی نمی‌تواند در بارسلونا بماند».

 

بر اساس گزارش نشریه «اسپورت» چاپ کاتالونیا؛ مسی 34 ساله که به همراه خانواده‌اش روز چهارشنبه از تعطیلات تابستانی‌شان در ایبیسا به بارسلونا بازگشته بود، آماده امضای قرارداد با بارسلونا بود اما پنجشنبه شب با شنیدن خبر رسمی باشگاه بارسلونا مبنی بر عدم توانایی این باشگاه در تمدید قراردادش، شوکه و متأسف شده است.


خوان لاپورتا که اصلی‌ترین شعار تبلیغاتی‌اش در انتخابات اخیر ریاست باشگاه بارسلونا، تمدید قرارداد لیونل مسی بود، حالا با محقق نشدن این وعده‌اش سخت از سوی هواداران بارسلونا تحت‌فشار قرار خواهد گرفت. قرار است رئیس باشگاه بارسلونا ساعت 11 امروز به وقت محلی (13:30 به وقت تهران) در یک کنفرانس خبری حضور پیدا کند و در خصوص این موضوع  با رسانه‌ها صحبت کند.

 

***

 

خرید نجومی حریف استقلال/ "ماتئوس پریرا" رسما به الهلال پیوست

باشگاه الهلال عربستان از عقد قرارداد با مهاجم وست بروموویچ خبر داد.

 

به گزارش ایسنا به نقل از الریاضیه، باشگاه الهلال یکی از گرانترین خریدهای تاریخ لیگ عربستان را به نام خود ثبت کرد.

 

ماتئوس پریرا برزیلی با عقد قراردادی سه ساله به الهلال پیوست. 

 

این بازیکن سالانه ۴ و نیم میلیون یورو در الهلال حقوق دریافت خواهد کرد.

 

باشگاه الهلال برای جذب این بازیکن برزیلی پیشنهاد ۱۸ میلیون یورویی ارائه داد که باشگاه وست بروم مخالفت کرد. اما اصرار خود این بازیکن باعث شد تا او راهی الهلال شود.

 

الهلال که حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا است، پیش از این هم موسی مارگا را از پورتو جذب کرده بود.

 

***

 

گریلیش به منچسترسیتی پیوست

هافبک جدید منچسترسیتی پس از عقد قرارداد با این باشگاه، گواردیولا را بهترین مربی جهان و تیم جدید خود را بهترین تیم انگلیس نامید.

 

به گزارش تسنیم، باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد جک گریلیش به صورت رسمی قراردادی شش ساله با این باشگاه امضا کرده است و در فصل 22-2021، پیراهن سیتیزن‌ها را بر تن خواهد کرد.

 

گریلیش که در 213 بازی خود با پیراهن استون‌ویلا توانست 32 گل بزند و 43 پاس گل بدهد، پیراهن شماره 10 منچسترسیتی را با جدایی سرخیو آگوئرو دریافت می‌کند.

 

هافبک 25 ساله جدید سیتی درباره این انتقال اظهار داشت: بی‌نهایت خوشحالم که به منچسترسیتی ملحق شدم. سیتی بهترین تیم انگلیس است و مربی آن هم بهترین مربی جهان محسوب می‌شود. حضور در این تیم، رؤیایی بود که تعبیر شد. آنها در 10 سال گذشته جام‌های معتبر را به صورت مداوم بردند و زمانی که گواردیولا آمد، منچسترسیتی را یک سطح جلو برد.

 

گریلیش با بیان اینکه سیتیزن‌ها هیجان‌انگیزترین بازی را ارائه می‌کنند، تصریح کرد: بازی کردن برای گواردیولا و یاد گرفتن از او بسیار ویژه است و هر بازیکن بزرگی می‌خواهد چنین چیزی را تجربه کند. امکانات منچسترسیتی شگفت‌انگیز است و صادقانه شوق بسیاری برای آغاز کار در این تیم، ملاقات با سایر اعضای تیم و بازی کردن دارم.

 

سایت جهانی Goal، قیمت این انتقال را 100 میلیون پوند خواند و نوشت که منچسترسیتی با عبور از رکورد 89 میلیون پوندی شیاطین سرخ در جذب پل پوگبا، گران‌ترین جابه‌جایی تاریخ فوتبال انگلیس را به نام خود ثبت کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------