«امره دمیر» ستاره 17 ساله ترک به بارسلونا پیوست



امره دمیر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
امره دمیر، بازیکن 17 ساله کایسراسپور، با امضای قراردادی شش ساله به باشگاه بارسلونا پیوست.

به گزارش ورزش سه، به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه بارسلونا علیرغم تمام مشکلات مالی و شرایط دشواری که دارند هنوز به آینده فکر می‌کنند و امروز رسما اعلام کردند که ستاره 17 ساله ترک را خریداری کردند تا در فصل آینده به بارسلونای بی ملحق شود. گفته می‌شود این قرارداد تا سال 2027 و به ارزش دو میلیون یورو بوده است.

 

او با بند فسخ 400 میلیون یورویی در قراردادش حالا یکی از آینده‌دارترین جوانان فوتبال ترکیه به حساب می‌آید و رکوردهای فراوانی را شکسته است. او اولین بازی خود در سوپرلیگ ترکیه را در سن 15 سالگی انجام داد و به جوان‌ترین گلزن تاریخ این مسابقات نیز تبدیل شده است.

 

امره دمیر هنوز سابقه بازی در تیم بزرگسالان ترکیه را نداشته و با توجه به سن کمی که دارد در تیم زیر 19 سال این کشور به میدان می‌رود. پست تخصصی این بازیکن هافبک است و بسیاری باور دارند که او لمس توپ خوبی دارد و توانایی او در پیشروی با توپ نیز قابل توجه است. پای تخصصی این بازیکن در شوتزنی نیز پای چپ است.

 

به نظر می‌رسد که بارسایی‌ها امیدوار هستند در سال‌های آینده بتوانند با هزینه کمتر بازیکنان درخشان‌تری را در ترکیب خود داشته باشند و به همین دلیل به استعدادیابی و جذب بازیکنان درخشان جوان روی آورده‌اند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------