با استعفای مددی موافقت شد/ اعلام اعضای هیات مدیره جدید استقلال؛ آجرلو مدیرعامل شد



احمد مددی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال موافقت با استعفای مددی را تایید کرد.

به گزارش ایرنا، به دنبال تجمع هفته گذشته هواداران تیم فوتبال استقلال مقابل وزارت ورزش و جوانان و درخواست برکناری مدیرعامل این باشگاه، احمد مددی شنبه هفته جاری پس از برگزاری جلسه با مقامات وزارت ورزش و جوانان، از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال استعفا کرد.

 

سه روز پیش اخباری منتشر شد که با استعفای احمد مددی موافقت شده است و صورتجلسه این استعفا به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است.

 

در روزهای گذشته اخباری مبنی بر عدم موافقت با استعفای احمد مددی از سمت مدیرعاملی‌ باشگاه استقلال مطرح شد.

 

امروز (جمعه) اصغر ملکیان در خصوص این شایعات گفت: با استعفای احمد مددی موافقت شده است.

 

***

 

مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال شد/ اعضای هیات مدیره جدید مشخص شدند

با اعلام رسمی وزارت ورزش اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه استقلال معرفی شدند.

 

به گزارش ورزش سه، بعد از کش و قوس های فراوان وزارت ورزش و جوانان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه و همچنین مدیرعامل را انتخاب و معرفی کرد. 

 

براین اساس پرویز مظلومی، محمد مومنی، مجتبی عبدالهی، مهدی افضلی و مصطفی آجورلو هیات مدیره جدید باشگاه استقلال را تشکیل می‌دهند. همچنین وزارت ورزش اعلام کرده که اعضای جدید هیات مدیره مصطفی آجورلو را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب کرده اند.

 

انتخاب مصطفی آجورلو به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه موضوعی است که از مدت ها قبل گمانه زنی اش در رسانه ها و فضای مجازی شده بود. حالا وزارت ورزش با انتخاب اعضای جدید هیات مدیره به طور رسمی مدیرعاملی آجورلو را نیز ابلاغ کرده است.

 

آجورلو که سوابق فراوان و کارنامه مثبتی در فوتبال دارد، حالا برای خروج استقلال در بحران تلاش می کند. این مدیر باسابقه در دوران مدیرعاملی اش در پاس تهران توانست با این تیم به قهرمانی و نایب قهرمانی لیگ برتر برسد. همچنین ورزشگاه دستگردی تهران که متعلق به نیروی انتظامی است یادگار آجورلو محسوب می شود. 

 

از طرف دیگر او در استیل آذین و تراکتور تبریز نیز سابقه مدیرعاملی دارد که دوران نسبتا موفقی را در این باشگاه ها سپری کرد. آجورلو در شرایطی که پنجره تراکتور بسته بود با این تیم به مقام سومی لیگ رسید و سال بعد هم با بازیکنان محدود توانست تیم را در لیگ برتر به عنوان مدیرعامل حفظ کند و رتبه ای تک رقمی بگیرد.

 

حالا این مدیر برای حضور در استقلال استارت زده است. او امید دارد بتواند با خروج استقلال از شرایط کنونی این تیم را به روزهای خوبش برگرداند.

 

معرفی کلی اعضای جدید هیئت مدیره استقلال:

محمد مومنی و پرویز مظلومی (نمایندگان پیشکسوتان)


مهدی افضلی مدیرعامل سابق بنیاد رودکی(موسسه هنری زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)


مجتبی عبدالهی (عضو سابق شهرداری تهران از طیف سردار قالیباف)


سردار مصطفی آجرلو (رئیس کمیته ورزش از ستاد انتخاباتی دکتر سعید جلیلی)

 

 ***

 

وزیر ورزش به مدیران جدید استقلال چه گفت؟

 اعضای هیات مدیره جدید باشگاه استقلال امروز با حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان دیدار و گفت و گو کردند. 

 

در این نشست وزیر ورزش و جوانان ضمن قدردانی از تلاش های آقایان اصغر ملکیان، احمد مددی و پرویز مظلومی اظهار امیدواری کرد، اعضا جدید هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال بتواند شرایط مطلوبی را برای این باشگاه پرطرفدار فراهم آورند.

 

سجادی خطاب به اعضا جدید هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه استقلال بیان کرد: باید تلاش کنیم با برنامه ریزی، سیاست گذاری، تعامل و همفکری، شرایط رشد، بالندگی و موفقیتهای بیشتر را برای این باشگاه مردمی مهیا کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------