مطهری: سپاهان شایسته قهرمانی بود/ نویدکیا: از برد استقلال باخبر بودیم و ریسکی بازی کردیم



حمید مطهری،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مربی تیم پرسپولیس گفت: سپاهان شایسته این بود که در این فصل قهرمان شود.

به گزارش تسنیم، حمید مطهری پس از شکست 2 بر یک پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: از مسئولان و مجموعه شهر سیرجان تشکر می‌کنم که شرایط را فراهم کردند تا در این شهر میزبانی کنیم. به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم؛ به نظرم تیم‌شان شایسته این بود که حتی در این فصل قهرمان شود. واقعا یک باشگاه با ساختار مناسب و فوق‌العاده هستند و به کادرفنی این تیم تبریک می‌گویم.

 

وی ادامه داد: روی یک برگشت ایستگاهی و یک ضربه ایستگاهی خیلی ساده گل خوردیم. در جلسات گفتیم که سپاهان روی ضربات ایستگاهی چه برنامه‌ای دارد. به نظرم خیلی گل‌های ساده‌ای خوردیم. گل دوم روح تیم ما را آزار داد و خراب کرد. در مجموع سپاهان در نیمه اول فوتبال قابل قبولی ارائه داد اما نیمه دوم کاملاً در اختیار ما بود.

 

مطهری اظهار داشت: سپاهان دفاع فشرده انجام می‌داد و دنبال ضد حملات بود. طبیعی بود وقتی تیمی جلو می‌افتد این شکل بازی را انتخاب کند. بازی خیلی خوبی بود. در نیمه دوم مالکیت ما فوق‌العاده بود و پاس زیادی در نیمه حریف دادیم. خیلی خوب از کانال‌های کناری استفاده کردیم و ارسال‌های خوبی هم داشتیم ولی استفاده نکردیم. به بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم.

 

مربی پرسپولیس عنوان کرد: فقط یک نکته می‌خواهم بگویم؛ من همیشه گفته‌ام که باید قوی‌تر از بهانه‌های‌مان باشیم. مسئولیت این شکست با ماست و کاملاً می‌پذیریم ولی به طور شایسته از تیمی که پنج دوره قهرمان لیگ شده تقدیر نشد. واقعاً به تیم فکر نمی‌کردند. این روزها را پیش‌بینی می‌کردیم. آنطور که باید به تیم رسیدگی شود، نشد. در هر صورت این اتفاق افتاده و بعداً به جزئیات در این باره صحبت می‌کنم، ولی به طور کلی تیم ما شایسته توجه بیشتر بود ولی این اتفاق نیفتاد.

 

***

 

نویدکیا: مقابل پرسپولیس یک مقدار با ریسک بالا بازی کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: مقابل پرسپولیس یک مقدار با ریسک بالا بازی کردیم، آنهم به خاطر نتایجی بود که قبل از شروع دیدارمان فهمیدیم.

 

نویدکیا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

محرم نویدکیا پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فکر می‌کنم ما یک نیمه اول فوق‌العاده خوب داشتیم. پرسپولیس با دو مهاجمی که در زمین گذاشته بود، سعی می‌کرد دفاع ما را تحت فشار قرار دهد، ولی خیلی خوب توانستیم از فضای پشت مهاجمان‌شان صاحب توپ شویم. یک مقدار با ریسک بالا بازی کردیم، آنهم به خاطر نتایجی بود که قبل از شروع دیدارمان فهمیدیم.

 

وی در ادامه افزود: این شانس آخرمان بود تا خودمان را به رده دوم نزدیک‌تر کنیم. به همین دلیل سعی کردیم با ریسک بالا بازی کنیم و تا آنجایی که می‌شود، از عقب بازی‌سازی کرده و هافبک‌های‌مان را صاحب توپ کردیم. بر همین اساس کمی پاس‌های ریسکی دادیم و خوشبختانه توانستیم از آن استفاده کنیم. در فشارهایی که پرسپولیس وارد می‌کرد، از فضاهای پشت هافبک‌های‌شان تا جایی که امکان داشت، خیلی خوب استفاده کردیم. موقعیت‌های خوبی هم در نیمه اول داشتیم و به گل هم رسیدیم. نیمه دوم در بهترین زمان ممکن به گل دوم رسیدیم که کار را برای‌مان خیلی راحت‌تر کرد. بعد از گل دوم فکر می‌کنم پرسپولیس فضاهای زیادی به ما داد و موقعیت‌های خیلی خیلی خوبی داشتیم که باید گل‌های بعدی را می‌زدیم تا بتوانیم خیال خودمان را راحت کنیم، ولی متأسفانه از موقعیت‌هایی که داشتیم، استفاده نکردیم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: به همان نسبت پرسپولیس با تعویض‌هایی که انجام داد، سعی کرد از تجمع ما در نیمه زمین خودمان استفاده کند و بتواند از کناره‌های زمین ارسال‌های خوبی داشته باشد. این تیم یکی دو موقعیت خوب هم داشت و به گل هم رسید، اما در ضدحملات فکر می‌کنم موقعیت‌های فوق‌العاده ایده‌آلی برای‌مان به وجود آمد. پرسپولیسی‌ها فضاهای خیلی زیادی به ما دادند، چون حریف با ریسک بسیار زیادی بازی می‌کرد و بدون تمرکز بود و ما باید در ضدحملات از این موقعیت‌های خوبی که داشتیم، بهتر استفاده می‌کردیم. در نهایت برد خیلی خوبی بود و به هواداران‌مان تبریک می‌گویم و دست تک تک بازیکنانم را می‌بوسم، چون واقعاً تلاش کردند. با وجود آنکه اختلاف پنج امتیازی با پرسپولیس داشتیم و امید بازیکنان خیلی کم بود، اما تلاش‌‌شان را به کار گرفته و سعی کردند بازی خوبی انجام دهند.

 

نویدکیا با اشاره به عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه تصریح کرد: تنها نکته منفی بازی عدم حضور تماشاگران بود. واقعاً حیف است در چنین بازی‌های جذابی که پرسپولیس و سپاهان دارند، هواداران در استادیوم نباشند و امشب هم نتوانستند بازی را از نزدیک ببینند. دلم می‌خواست از نیروی انتظامی، مسئولان استان کرمان و باشگاه گل‌گهر و شهر سیرجان تشکر کنم که کمک کردند و هیچ مشکلی در اینجا نداشتیم و با آرامش کارمان را انجام دادیم. فکر می‌کنم وظیفه‌ام بود که از این عزیزان تشکر کنم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که آیا از شرایط میزبانی و زمین مسابقه راضی بود یا نه، گفت: خیلی عالی و خوب بود. زمین خیلی خوب بود و همه چیز ایده‌آل بود. آنها تمام تلاش خود را برای این میزبانی انجام دادند که وظیفه‌ام بود تشکر کنم و این کار را هم انجام دادم.

 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره صحنه مشکوک به پنالتی که با اعتراض سپاهانی‌ها همراه بود، گفت: من هیچ وقت درباره داوری بحث نمی‌کنم. دلم می‌خواهد کارشناسان نظر بدهند که کدام تیم ضرر یا سود کرده است. همیشه دوست داسته‌ام که بحث‌های فنی انجام بدهم و مسائل داوری خیلی برایم مهم نیست. شاید ما در جریان بازی دست بلند کنیم یا مثلاً حس کنیم که پنالتی بوده است، اما اینکه بخواهیم به اینجا بیاییم و در مورد چنین مسائلی بحث کنیم، من خیلی به این موضوعات اعتقادی ندارم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------