آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

رونالدو در کَرینگتون؛ جلسه سرنوشت‌ساز باحضور سِراَلکس/ ساعات پایانی CR7 در منچستر؟



رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
کریستیانو رونالدو ساعتی پیش همراه ژرژ مندس وارد کمپ کرینگتون منچستریونایتد شد. او باید رودرروی سرالکس فرگوسن و اریک تن‌هاخ در مورد جدایی از یونایتد حرف بزند.

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو بالاخره به منچستر بازگشت و ساعتی پیش وارد کمپ کرینگتون شد. کمپ اختصاصی باشگاه منچستریونایتد که دو هفته پیش تصور نمی شد رونالدو را دیگر در آن ببینیم. فوق ستاره پرتغالی حاضر نشد با منچستریونایتد راهی تور آسیایی شود و در هر 4 بازی دوستانه شیاطین سرخ نیز غایب بود. 

 

او پس از پایان فصلی غم‌انگیز که منچستر در آن موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نشد، تصمیم خود برای جدایی را گرفت و پیش از شروع تمرینات پیش فصل آن را به اطلاع کادر فنی و مدیران باشگاه رساند ولی چیزی که تصور نمی کرد، پاسخ منفی تقریبا همه باشگاه های بزرگ بود. چلسی، بایرن مونیخ، رئال، پی اس جی و حتی بارسا تمایلی برای جذب رونالدو نشان ندادند و در حال حاضر اتلتیکو تنها باشگاهی است که تصور می شود مقصد بعدی رونالدو باشد؛ هرچند باشگاه مادریدی نیز هنوز هیچ قدمی برای این انتقال برنداشته چرا که با مشکلات مالی روبرو است.

 

رونالدو ساعت 10.50 صبح (14.20 به وقت تهران) همراه با ژرژ مندس(ایجنت) و ریکی رفوژ(دوست صمیمی) وارد کمپ باشگاه منچستریونایتد شد. منچستر ایونینگ نیوز، تصاویر ورود رونالدو به کمپ را منتشر کرده و عکسی از ورود سر الکس فرگوسن به کمپ نیز به ثبت رسیده تا مشخص شود سر الکس نیز در ملاقات بین رونالدو و اریک تن هاخ، سرمربی منچستر حضور دارد.

 

این البته اولین گفت و گوی رونالدو و تن هاخ نیست. سرمربی هلندی در نشست های خبری اخیر خود فاش کرده بود که با رونالدو صحبت کرده و همواه نیز تاکید داشت که بی تاب کار کردن با اوست. در حالی که بسیاری معتقدند رونالدو دیگر برای منچستر بازی نخواهد کرد، تن هاخ اما همچنان امیدوار است که بتواند فوق ستاره پرتغالی را یک فصل دیگر به ماندن راضی کند.

 

 5 هفته تا پایان نقل و انتقالات زمان باقی است و کمتر از 10 روز دیگر نیز منچستر اولین بازی خود در لیگ برتر فصل جدید را پیش رو دارد. موضع باشگاه منچستریونایتد نیز روشن است، رونالدو فروشی نیست ولی جلسه سرنوشت ساز امروز می تواند بسیاری از ابهامات را برطرف کند. 

 

رونالدو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

گزینه انتقال قرضی

جدای از انتقال قرضی او به اتلتیکو اما این روزها بحث جدایی رونالدو از منچستر به شکل قرضی نیز در میان است. گفته می شود ممکن است امروز رونالدو قراردادش را یک سال دیگر و تا 2024 تمدید کند و به سپس به صورت قرضی به یک تیم دیگر ملحق شود. اینگونه هم او شانس بازی در لیگ قهرمانان را از دست نخواهد داد و هم منچستر می تواند خوشبین باشد فصل بعد فوق ستاره پرتغالی را برگرداند.  باید دید در نهایت فوق ستاره پرتغالی می ماند یا رفتنی است؟

 



کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------