آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

تراکتور در اندیشه سبقت از سپاهان در نقش جهان/ جدال فرکی و صادقی در دربی خودروسازان/ امیدواری قعر جدولی‌ها به کسب اولین پیروزی



لیگ برتر فوتبال از روز دوشنبه با برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس وارد هفته دهم می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،  هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور در حالی از روز دوشنبه ۱۳ آبان ماه آغاز می‌شود که تیم‌ها به دلیل بازی تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استراحتی ۲ هفته‌ای خواهند داشت.

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,لیگ برتر


فولاد- پرسپولیس/ اهواز دوشنبه ساعت ۱۷:۴۵
تیم پرسپولیس تهران که در بازی قبلی خود مقابل ماشین سازی تبریز با تساوی بدون گل در یک بازی پر حاشیه بازی را به پایان رساند و حالا باید با فولادی مصاف کند که به غیر از بازی قبلی خود با نتیجه تساوی، در ۲ بازی قبلی اش ماشین سازی تبریز و نساجی مازندران پیروز شده بود و حالا باید در فولاد آره نا به مصاف شاگردان کالدرون بروند.

این در حالی است که شجاع خلیل زاده با دریافت کارت زرد مقابل ماشین سازی تبریز، دیدار برابر فولاد را از دست داده است، اما فرزاد جعفری بازیکن تیم فولاد که به دلیل مصدومیت ممکن بود در دیدار برابر پرسپولیس غایب باشد، به این بازی حساس خانگی می‌رسد و کمی خیال جواد نکونام برای چینش ترکیب راحت خواهد بود.

البته در این بازی سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان معتقد است باید قانون ۱۰ به ۹۰ مقابل پرسپولیس رعایت شود و از طرفی گابریل کالدرون بیان کرده است اگر پنالتی برای تیمش گرفته شود به سبب حواشی بازی مقابل ماشین سازی تبریز و گل نشدن توپ علیپور بر اثر ضربه چیپی که در دستان حامد لک دروازه بان ماشین سازان قرار گرفت، ضربه پنالتی را به آقای گل مازنی تیمش نخواهد داد!

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,لیگ برتر

استقلال-  صنعت نفت آبادان/ تهران سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰
آبی‌های پایتخت در بازی پیشین خود مقابل تراکتور تبریز پیروزی پر گلی داشتند و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ در ورزشگاه یادگار امام تبریز و در حضور پرشور‌ها به برتری رسیدند و حالا استقلالی ها چشم امید به این بازی خانگی و کسب دومین پیروزی مقابل زرد و قناری‌ها بسته اند. 

تیم صنعت نفت آبادان با وجود مشکلات پرشمار مالی بسیار خوب عمل کرده و در جدول رده بندی در رتبه پنجم و بالاتر از استقلال جای گرفته است. با این حال برزیلی های ایران از حضور مهدی مومنی به دلیل مصدومیت از ناحیه دنده بهره نمی‌برد و آن سوی میدان هم حضور روزبه چشمی بازیکن استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار است. 

فرشید باقری دیگر بازیکن استقلال  در بازی مقابل صنعت نفت آبادان حضور دارد و با صلاحدید استراماچونی می تواند برای دقایقی به کار گرفته شود. تیم صنعت نفت هم در بازی قبلی خود مقابل نساجی مازندران با نتیجه بدون گل مساوی کرد و این بار در تلاش است تا از بازی خارج از خانه خود دست پر برگردد.

اخیرا امیرحسن فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال هم از سازمان لیگ درخواست کرده  تا ساعت بازی مقابل صنعت نفت تغییر کند و در ساعت ۱۸:۳۰ همان روز برگزار شود.

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,لیگ برترسپاهان - تراکتور/ اصفهان  سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰

دیدار حساس  میان تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان روز سه شنبه در حالی در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود که زردپوشان اصفهانی هافبک طراح خود محمد محبی را در اختیار ندارند. این در حالی است هر دو تیم بالانشینان لیگ برتر به حساب می آیند و تراکتور هم برای پس گرفتن صدر جدول و فراموشی نتیجه پیش آمده در بازی هفته قبلشان مقابل استقلال تهران نیم نگاهی به صدر جدول دارند، اما باید دید قلعه نویی این اجازه را به دنیزلی و شاگردانش خواهد داد یا خیر.

همچنین در این بازی ممکن است دنیزلی روی اشکان دژاگه ریسک نکند و از طرفی رضا شکاری هم به طور حتم بازی مقابل سپاهان را از دست داده است. اما یوگیا سوگیتا ستاره ژاپنی تراکتور به این بازی حساس خواهد رسید. در این بازی قرار است از احسان حاج صفی کاپیتان تیم تراکتور که در این بازی مقابل تیم سابق خود  یعنی سپاهان قرار می‌گیرد توسط اصفهانی‌ها تقدیر ویژه‌ای به عمل آید. 

اما شنیده می‌شود ممکن است مصطفی دنیزلی سرمربی تیم تراکتور لبه پرتگاه باشد و با باخت احتمالی مقابل سپاهان جایگاه خود را روی نیمکت از دست رفته ببیند.

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,لیگ برترپیکان -  سایپا / تهران پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰

دربی خودروسازان روز پنجشنبه در حالی در روزشگاه شهرخودرو برگزار می‌شود که شاگردان فرکی و صادقی هر دو در نیمه‌های جدول هستند و برای ارتقای رتبه خود در این بازی تلاش می‌کنند. شهریار مغانلو آقای گل لیگ برتر و بازیکن تیم پیکان تهران قصد دارد تا در شهرقدس و در این بازی خانگی مقابل سایپا رکورد گلزنی خود را ارتقا ببخشد و تا حدودی با ایجاد کردن حاشیه امنی با محمد نوری رتبه دوم برترین گلزن لیگ سکوت بازی را تا حدی بشکند.

مجید علیاری از تیم سایپا مصدوم بوده و قطعا بازی با پیکان را از دست می‌دهد و از طرفی جابر انصاری بازیکن تیم پیکان شرایط بازی کردن پیدا کرده و ممکن است حسین فرکی برای دقایقی به این مهاجم کهنه کار بازی دهد.

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,لیگ برتر

گل گهر سیرجان - شاهین شهرداری بوشهر/ بوشهر جمعه ساعت ۱۷:۴۵
دیدار قعرنشینان لیگ برتر در بوشهر در نوع خود می‌تواند جالب توجه باشد چراکه تیم شاهین شهرداری بوشهر با جدایی عبدالله ویسی، فعلا سرمربی ندارد و در تلاش است تا حداقل در خانه خود از گل گهر تازه لیگ برتری شده امتیازی دشت کند و از طرفی مجید جلالی سرمربی پیکان هم سعی دارد تا از این دیدار دست پر بیرون بیاید و اولین پیروزی خارج از خانه خود را به دست آورد.

گفتنی است سجاد آشوری هم از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی شده و حضور این بازیکن مقابل شاهین شهرداری بوشهر در هاله ای از ابهام قرار گرفته است، اما آقا معلم می تواند از محسن طرحانی که در هفته نهم رقابت های لیگ محروم بود، در این دیدار بهره ببرد.

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,لیگ برتر

ماشین سازی تبریز - ذوب آهن اصفهان/ تبریز جمعه ساعت ۱۵:۳۰
تیم ماشین سازی تبریز در بازی هفته نهم مقابل پرسپولیس تهران نمایش دلپذیری داشت و حامد لک گلر این تیم توانست پنالتی چیپ علی علیپور را به راحتی مهار کند. شاگردان خطیبی روحیه خوبی برای بازی مقابل ذوب آهن دارند و در صدد آن هستند تا از ذوبی های بحران زده امتیاز دشت کنند. از طرفی تیم ذوب آهن در بازی قبلی اش مقابل شاهین بوشهر با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و در نظر دارد تا از بازی‌های باقی مانده اش در نیم فصل اول بهره کافی را برای درو کردن امتیازات باقی مانده، ببرد.

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,لیگ برتر

شهرخودروی مشهد - پارس جنوبی جم/ مشهد جمعه ساعت ۱۶:۰۰
تیم شهرخودرو این روز‌ها در تلاش است تا بازیکنان جدیدی را به کادر خود اضافه کند و از طرفی در جدول رده بندی برای صدرنشینی بالایی دارد و این بار مقابل پارس جنوبی بحران زده که از لحاظ مالی دچار مشکل شده است، مسابقه خواهد داد. پارس جنوبی به همراه سایر تیم‌های نفتی این روز‌ها به دلیل مشکل مالی تا پای انحلال هم پیش رفته است، اما حالا باید مقابل شهرخودروی مدعی صف آرایی کنند و کشیدن ترمز شاگردان یحیی گل محمدی امیدوار باشند. 

از طرفی شهرخودرو در صورت باخت احتمالی تیم تراکتور شانس بالایی برای ارتقای رتبه خود در جدول رده بندی دارد. 

 

اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,لیگ برترنفت مسجد سلیمان - نساجی مازندران/ مسجد سلیمان جمعه ساعت ۱۵:۳۰

تیم نساجی مازندران که این روز‌ها علیرضا حقیقی دروازه بان اسبق تیم ملی را در اختیار گرفته است، به علت بدهی نمی‌تواند از او و ۴ بازیکن دیگر استفاده کند. با این حال تیم نفت مسجد سلیمان تحت هدایت مهدی تارتار با توجه به تمام مشکلات مالی که گریبان گیر تیم‌های نفتی شده است خوب نتیجه گرفته و چشم امید به این بازی مهم و خانگی خود بسته است تا نساجی را هم در مسجد سلیمان زمین گیر کند. 

نفت مسجد سلیمان در رتبه هشتم رده بندی جدول و یک پله بالاتر از نساجی مازندران قرار گرفته است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------