داور بازی پرسپولیس و شهرخودرو از قم می آید!



اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,داور فوتبال
قرار است بازی پرسپولیس-شهر خودرو را یک داور از قم قضاوت کند.

به گزارش  جی پلاس، ویروس کرونا اثر خود را روی ورزش هم گذاشته و خیلی‌ها معتقدند لیگ برتر فوتبال ایران هم باید تعطیل شود. مسئولان فعلاً حضور تماشاگران را ممنوع کرده‌اند اما بازیکنان و مربیان هم معترضند که انجام بازی هم می‌تواند روی سلامتی‌شان تأثیر بگذارد. لمس توپ، برخورد فیزیکی و خیلی اتفاق‌های دیگر در طول یک بازی رخ می‌دهد و همین مسئله آنها را نگران کرده است. 

 

مسئولان فدراسیون فوتبال اما تصمیمی برای تعطیلی لیگ نگرفته‌اند و فقط حضور تماشاگران ممنوع شده است. پرسپولیس در هفته بیست و یکم باید به مصاف شهر خودرو برود و نکته جالب اینکه سازمان لیگ علی صفایی را به عنوان داور این دیدار انتخاب کرده؛ داوری که اهل قم است و با توجه به شیوع کرونا در این شهر، مشخص نیست چرا نام او برای قضاوت در این بازی مطرح شده و شکلی رسمی به خود گرفته است.

 

اخبار,اخبار ورزشی ونتایج مسابقات,داور فوتبال

 

صفایی 37 ساله دوازدهمین سال حضورش در میادین ملی فوتبال ایران را تجربه می‌کند. او در این سال‌ها یکی از بهترین داوران فوتبال قم بوده و حالا می‌خواهد رویاهایش را در سطح لیگ برتر ایران دنبال کند. او در لیگ هفدهم 9 بار قضاوت کرد و به زعم کارشناسان، 7 بازی را بدون اشتباه گذراند که از این لحاظ دومین داور برتر لیگ هفدهم بود. صفایی در لیگ هفدهم بازی پرسپولیس پیکان را هم داوری کرد که با پیروزی پرگل سرخ ها همراه بود و به نوعی قهرمانی‌شان هم قطعی شد.

 

باید ببینیم آیا مسئولان دو تیم به این موضوع اعتراض می‌کنند و یا باید از این تصمیم اطاعت کنند. البته سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از این داور جوان تست گرفته تا او بدون مشکل این دیدار حساس را سوت بزند. ضمن اینکه شاید برای نخستین بار بازیکنان تیم‌های ایرانی به داور اعتراض نکنند و به او نزدیک نشوند.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------