«فتح الله زاده» از سمت خود در باشگاه استقلال استعفا کرد/ آبی ها تا پایان سال پولدار می شوند



اخبار,اخبارورزشی ونتایج مسابقات,علی فتح الله زاده
«علی فتح‌الله‌زاده» با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان از سمت سرپرست مدیرعاملی ‌و هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

علی فتح‌الله‌زاده از سمت سرپرست مدیرعاملی و هیات مدیره باشگاه استقلال استعفا کرد.

 

فتح‌الله‌زاده امروز (شنبه) با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش و جوانان استعفای خود را تقدیم مسعود سلطانی‌فر کرد.

 

فتح‌الله‌زاده پس از دیدار استقلال و گل‌گهر سیرجان از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال منصوب شد.

 

اینکه استعفای وی مورد موافقت وزیر ورزش و جوانان قرار بگیرد، هنوز مشخص نیست.

 

فتح الله زاده: شرایط جسمی و بیماری مرا مجبور به استعفا کرد/ از آنهایی که تهمت می‌زنند شکایت می‌کنم

علی فتح‌الله‌زاده، سرپرست مدیرعاملی استقلال که پیش از ظهر امروز از سمت خود استعفا داد، در روزهای اخیر درگیر بیماری سختی بود که گرفتارش شده بود و حالا در خصوص دلایل کناره‌گیری خود صحبت می‌کند.

 

فتح‌ الله زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دلیل استعفایش اظهار داشت: من دچار بیماری شدیدی شدم و اوضاع جسمی نابسامانی دارم و ریه‌هایم خونریزی کرده است و دکتر تاکید کرده باید حداقل 20 روز استراحت مطلق داشته باشم و اجازه کار کردن ندارم و از همین رو دیدم استقلال شرایط سختی دارد و امکانش نیست که در این مدت مسئولیتم روی زمین بماند و به همین دلیل تصمیم گرفتم استعفا بدهم.

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود از ترس بدهی‌های باشگاه کنار رفته است هم گفت: همه من را در طول سال‌هایی که کار کردم می‌شناسند و آدم ترسویی نیستم و از زیر بار شرایط سخت شانه خالی نمی‌کنم. وقتی دکتر من را به مدت 20 روز ممنوع‌‌الکار و ممنوع الملاقات کرده است مشخص است که حال و روز خوبی ندارم و توانایی کار کردن ندارم. من زمانی که به استقلال آمدم می‌دانستم کار سختی در پیش است و اگر قرار بود بترسم نمی‌آمدم.

 

سرپرست مستعفی استقلال در مورد شایعه ابتلایش به کرونا هم توضیح داد: بله من هم فکر می‌کردم کرونا گرفته‌ام ولی از من تست گرفتند و جوابش منفی بود. در حال حاضر اوضاعم خوب نیست و ریه‌هایم عفونی شده و همه چیزم به هم ریخته است.

 

فتح الله زاده در مورد اتهاماتی که بابت زمین‌ها به او زده شده هم گفت: اگر کسی مدرکی دارد خوشحال می‌شوم ارائه کند و این را هم باید بگویم به تمام کسانی که به من تهمت زدند قانونی برخورد می‌کنم و از آنها شکایت خواهم کرد و همه آنها را به دادگاه می‌کشانم و دیگر در این زمینه رحم ندارم.

 

وی در مورد شایعه اختلافش با علی خطیر و درگیری با او و همچنین مصاحبه خطیر علیه خودش هم توضیح داد: من آخرین بار خطیر را در مراسم مادر علی نظری جویباری دیدم و بعد از آن تماسی نداشتیم و این ها شایعه است. در مورد مصاحبه‌ای که کرده و گفته دسته چک‌های من استقلال را نابود کرد باید بگویم دسته چک‌ها استقلال را نجات داد و آنهایی که خوردند و بردند استقلال را نابود کردند. 7 سال از آن ماجرا گذشته و آمار و ارقام مالی هر دوره مشخص است.


 

جانشین فتح‌الله‌زاده در استقلال کیست؟

اگر چه هنوز واکنش سلطانی‌فر به استعفای فتح‌الله‌زاده مشخص نیست، اما اگر فرض بگیریم وزیر ورزش با استعفای سرپرست استقلال موافقت کند، آنوقت این سوال مطرح می‌شود که چه کسی جای او را در ساختمان خیابان علامه جنوبی خواهد گرفت.

 

استقلال مثل پرسپولیس یک مهدی رسول‌پناه ندارد که خیلی زود برای گرفتن امور سرپرستی تیم اعلام مدیریتی کند.

 

خلیل‌زاده به عنوان رئیس هیات مدیره آنقدر درگیری شخصی دارد که نمی‌تواند دوباره سرپرست باشگاه شود. شاید تنها راه وزارت ورزش در صورت پذیرش استعفای فتح‌الله‌زاده، برگرداندن فوری عبدالرضا موسوی به باشگاه باشد. البته شخص موسوی هم پیش از این گفته که نمی‌تواند سرپرست استقلال شود منتهی این احتمال وجود دارد که اگر او به استقلال برگردد شاید گزینه‌ای برای مدیرعاملی باشگاه به وزارت ورزش معرفی کند که با او هماهنگ باشد.


استعفای فتح الله زاده مورد پذیرش وزارت ورزش و جوانان قرار گرفت

فوتبالی نوشت: پس از اینکه فتح الله زاده از سرپرستی مدیرعاملی استقلال استعفا کرد، این استعفا به سرعت مورد پذیرش وزیر قرار گرفت و خیلی سریع با خلیل زاده در رشت تماس گرفته شد تا برای برگزاری یک جلسه فوری خودش را به تهران برساند.

 

هنوز دلیل استعفای فتح الله زاده مشخص نیست اما گمانی زنی ها علاوه بر کسالت او، خبر از سنگینی بدهی ها و ناتوانی تیم فتح الله زاده در امور اقتصادی و سر و سامان دادن به اوضاع خبر می دهند. 

 

 واکنش خلیل‌زاده به استعفای فتح الله‌زاده

اسماعیل خلیل زاده در واکنش به این اتفاق به ورزش سه گفت: تا این لحظه که من با شما صحبت می کنم ایشان حرفی در مورد استعفا به من نزده است. من هم اکنون در راه تهران هستم تا ببینم چه می شود.

 

او ادامه داد: اگر ایشان چنین تصمیمی داشت باید حداقل من یا آقای منزوی را در جریان می گذاشت اما ایشان در مورد تصمیم خود با کسی مشورت نکرده است.

 

رییس هیئت مدیره استقلال در مورد اینکه گفته می شود فتح الله زاده استعفای خود را به وزارت ورزش و جوانان داده است هم گفت: چنین چیزی نمی تواند درست باشد. اگر ایشان از سمت سرپرستی خود استعفا داده باشد باید آن را به هیئت مدیره بدهد اما اگر بخواهد از عضویت در هیئت مدیره استعفا کند نامه اش را باید به وزارت ورزش و جوانان بدهد.

 

آبی ها تا پایان سال پولدار می شوند

با اعلام رییس هیئت مدیره باشگاه استقلال بازیکنان این تیم تا قبل از پایان سال بخشی از مطالبات خود را دریافت می کنند.

 

به گزارش ورزش سه، بازیکنان استقلال با گذشت بیش از دو سوم از لیگ نوزدهم تنها 40 درصد از قراردادهای خود را دریافت کرده اند و این موضوعی است که آنها را از شرایط باشگاه ناراضی کرده است.

 

این موضوعی است که فرهاد مجیدی و وریا غفوری هم در جلسه جداگانه ای که با فتح الله زاده سرپرست باشگاه استقلال داشتند به آن اشاره کردند و البته او قول داد تا قبل از پایان سال 20 درصد از مطالبات بازیکنان این تیم را پرداخت کند اما حالا با استعفای او شرایط کمی سخت شده است.

 

خلیل زاده در این باره به ورزش سه گفت: حاجی در این مدت بیمار بود ولی ما چاره ای برای پرداخت مطالبات بازیکنان پیدا کرده ایم. بازیکنان حق دارند از شرایط باشگاه ناراضی باشند و ما هم تلاش می کنیم تا قبل از پایان سال بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------