افشاگری؛ رونالدو قطعا از منچستریونایتد جدا خواهد شد!



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
پیرس مورگان، مجری مشهور هوادار آرسنال و دوست صمیمی کریستیانو رونالدو فاش کرد که این بازیکن به دنبال جدایی از منچستریونایتد است.

 به گزارش ورزش سه ، پیرس مورگان، مجری مشهور که رابطه دوستانه ای با کریستیانو رونالدو دارد و مصاحبه هایی به یادماندنی با او داشته، مدعی شد در هفته های اخیر با این بازیکن در ارتباط بوده و متوجه شده قصد رونالدو مبنی بر جدایی جدی است.

 

پیرس مورگان گفت: "من در هفته گذشته تماس های فراوانی با رونالدو داشته ام. حالا فکر می کنم بعید است کریستیانو رونالدو حتی یک بازی دیگر برای منچستریونایتد انجام دهد و او از نظر ذهنی به این نتیجه رسیده که از این باشگاه جدا شود. من نمی‌خواهم آنچه را که به یکدیگر گفته‌ایم را فاش کنم، اما همانطور که از ابتدا گفتم فکر می‌کنم کریستیانو تصور می کند منچستریونایتد مانند خودش جاه‌طلبی نیست. تصور می‌کنم رونالدو از این حس را خریدهای جدید باشگاه و میزان تعهدی که که در فصل گذشته نشان دادند و در نهایت نتوانستند راهی لیگ قهرمانان شوند، گرفته است. 

 

هواداران آرسنال که حرف های من را گوش می دهند باید بدانند که من تمام تلاشم را انجام می دهم تا رونالدو را متقاعد کنم که به آرسنال بیاید. من باور دارم که او در نهایت به خانه می آید. حضور کریستیانو رونالدو در خط حمله گابریل ژسوس و ادی انکتیا برای ما خواهد بود، پس چرا که نه؟"

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------