یحیی لیست خروج خود را اعلام کرد | پاکدل با پرسپولیس فسخ کرد



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی پرسپولیس پیش از تمرین امروز با خبری شوکه کننده باعث شد تا فضای تمرینی برای بازیکنان به شکل ناراحت‌کننده‌ای پیش برود.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که از چندی پیش و با شروع نقل و انتقالات زمستانی بحث زیادی درباره لیست پرسپولیس شکل گرفته بود، اکنون لیست مازاد سرخپوشان با اعلام یحیی گل محمدی شکل رسمی به خود گرفت.

 

در فاصله 48 ساعت مانده به دیدار پرسپولیس مقابل ذوب آهن، در شرایطی که بازیکنان خود را آماده تمرین تاکتیکی پیش از این جدال می‌کردند، صحبت‌های ابتدایی یحیی گل محمدی اختصاص به لیست خروج این تیم در نقل و انتقالات زمستانی داشت.

 

گل محمدی با اشاره به تلاشی که سیامک نعمتی و حامد پاکدل در دوران حضورشان در این تیم داشتند، اعلام کرد که ادامه‌ی فصل، آنها با این تیم همکاری نخواهند داشت.

 

 

اعلام لیست خروجی پرسپولیس از سوی یحیی گل محمدی در روزی که به نظر می‌رسید پیش از تمرین نیز به این دو بازیکن خبر داده شده بود و آنها به واسطه این موضوع در تمرین حضور نداشتند، شوک بزرگی به دیگر بازیکنان وارد کرد و آنها با حالتی مغموم بابت جدایی دو هم‌تیمی خود کار را استارت زدند.

 

سیامک نعمتی بعد از درخشش در پیکان در نهایت به عنوان یکی از خریدهای دوره مدیریت علی اکبر طاهری و با نظر برانکو ایوانکوویچ به این تیم پیوسته بود. او که با گلزنی مقابل استقلال و درخشش در پیکان توانسته بود نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد، در دوره حضور در پرسپولیس گل‌های حساسی نیز به ثمر رساند و در پست‌های مختلف به کار گرفته شد. مهمترین و تاریخی‌ترین گل او مربوط به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2018 است که منجر به اولین حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شد.

 

 

حامد پاکدل نیز بعد از درخشش در آلومینیوم اراک به پرسپولیس پیوست و در مقطعی از فصل گذشته نیز به عنوان گلزن شماره یک این تیم کار را دنبال کرد. با این حال بعد از مصدومیت و در ادامه ابتلا به کرونا، رفته رفته از ترکیب اصلی دور شد و در این فصل نیز با حضور یورگن لوکادیا کاملا جایگاه خود را از دست داد. با این حال او نیز با نظر یحیی گل محمدی با اعلام این موضوع که در صورت ادامه همکاری، فرصتی برای بازی نصیبش نخواهد شد، به کار در این تیم پایان داد.

 

 با بخشیدن همه مطالبات؛ پاکدل با پرسپولیس فسخ کرد 

، بعد از اینکه نام حامد پاکدل از سوی گل‌محمدی در فهرست مازاد پرسپولیس قرار گرفت، این بازیکن عصر امروز قراردادش را با پرسپولیس به صورت توافقی فسخ کرد.

 

پاکدل ضمن فسخ قراداد با پرسپولیس کلیه مطالبات خود را به این باشگاه بخشید تا در نیم فصل دوم فوتبال خود را در تیم دیگری ادامه بدهد.

 

به جز پاکدل نام سیامک نعمتی هم در لیست مازاد پرسپولیس قرارداد دارد اما تکلیف این بازیکن هنوز مشخض نیست.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------