اظهارات برانکو بعد از شکست سنگین برابر سپاهان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تغییرات در پرسپولیس زمان می‌خواهد
برانکو: هر 4 گل سپاهان روی اشتباهات خودمان بود/ 2 پنالتی برای پرسپولیس گرفته نشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:با شکست مقابل سپاهان، متاسفانه باز هم هواداران مان را مایوس کردیم.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس گفت: بازی خوبی را امروز شاهد بودیم. فکر می کنم تماشاگران لذت بردند. متاسفانه باز هم هواداران مان را مایوس کردیم. البته من به سپاهان تبریک می گویم اما مطمئن هستم نتیجه می توانست چیز دیگری باشد.

وی ادامه داد: نمی توانم از بازیکنانم ایراد بگیرم. متاسفانه فرصت های خوبی به حریف دادیم. یکی از گل ها را نمی دانم آفساید بود یا نه. گل سوم را خودمان به حریف دادیم. یک پنالتی خیلی مشکوک دادیم و پنالتی حریف هم طبق مقررات نبود و این ها اشتباهات بود.
برانکو تاکید کرد: با قهرمان کشور بازی داشتیم. موقعی که بازی 2-2 بود اشتباه داشتیم. بعدش 2 پنالتی روی امید عالیشاه گرفته نشد و تلویزیون نشان خواهد داد. هر 4 گل روی اشتباهات خودمان به سپاهان دادیم.

سرمربی تیم پرسپولیس تصریح کرد: خوب می دانیم که شروع فصل مشکلاتی داشتیم. چند بازیکن محروم بودند و حق بازی نداشتند. دروازه بان هم 5 روز قبل از شروع بازی ها به ما اضافه شد. مایکل اومانیا هم 2 روز قبل از شروع فصل در جمه‌مان حاضر شد. طبیعی است در این شرایط خط دفاع هنوز جا نیفتاده است.


وی ادامه داد: نسبت به بازی قبل بازی بدی نکردیم اما نتیجه بدی گرفتیم. می دانستیم در اصفهان چه بازی در انتظار ماست اما بازی می توانست نتیجه دیگری داشته باشد.‎


برانکو در ادامه اظهار داشت: بعضی مسائل زمان می خواهد به جای خودش بیاید و برخی مسائل زمان بیشتری می خواهد اما این تیم پنانسیل خوبی دارد. در ادامه بهتر می شویم اما برخی مسائل را نمی شود در آن تغییرات ایجاد کرد.


برانکو گفت: ایمان صادقی بعد از بازی در اهواز برایش آسان نبود که در این دیدار به میدان برود،‌اما او عملکرد خوبی داشت. گل اول آفساید بود، گل دوم گل به خودی بود و گل سوم هم یک پنالتی مشکوک بود، اینها را خواهید دید.

 

اخبار ورزشی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------