پیروزی تراکتور مقابل سپاهان/ جمی‌ها با پورموسوی از سد شهر خودرو گذشتند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
تیم فوتبال سپاهان در یکی از حساسترین بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر مقابل تراکتور شکست خورد و جایگاهش در رده دوم جدول را به این تیم داد.

به گزارش مهر، ورزشگاه یادگار امام تبریز (ره) از ساعت ۲۰:۱۵ امروز جمعه میزبان دیدار تیم های سپاهان و تراکتور بود؛ دیداری که در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به سود تراکتور به پایان رسید.

 

در این بازی که در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر برگزار شد،  احسان حاجی صفی (۱۴) و رضا اسدی (۳+۴۵) برای تراکتور و سروش رفیعی (۲۲) برای سپاهان گلزنی کردند.

 

تکلیف نتیجه مسابقه در همان نیمه نخست و با درخشش احسان حاجی صفی در تیم تراکتور مشخص شد. حاجی صفی علاوه بر گلی که با شوت از راه دور وارد دروازه سپاهان کرد، یک پاس گل هم داد تا زمینه ساز برد تراکتور شود. 

 

سروش رفیعی هم در حالی برای سپاهان گلزنی کرد که باشگاه تراکتور مدعی شد این گل آفساید بوده است.

 

تراکتور با این برد ۴۴ امتیازی شد و به رده دوم جدول صعود کرد. سپاهان هم ۴۲ امتیازی باقی ماند تا امیر قلعه نویی سرمربی این تیم ناکامی بزرگی را در مواجهه با تیم سابق خود و در رقابت با پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی تجربه کند. 

  

گل گهر شاهین را گل باران کرد/ جمی‌ها با پورموسوی از سد شهر خودرو گذشتند

دو دیدار از هفته بیست‌ و پنجم لیگ برتر فوتبال با برتری گل گهر مقابل شاهین و شکست شهرخودرو مقابل پارس جنوبی جم به پایان رسید.

 

به گزارش ایسنا، دیدار گل گهر سیرجان و شاهین بوشهر از هفته بیست‌و پنجم لیگ برتر از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به میزبانی سیرجانی‌ها برگزار شد.

 

تنها ۲ دقیقه از بازی گذشته بود که داور بازی برای گل گهر سیرجان یک پنالتی اعلام کرد و احمد زنده روح توپ را تبدیل به گل کرد تا شاگردان جلالی به سرعت به اولین گل خود دست پیدا کنند.

 

دقایقی بعد و در دقیقه ۶، پاس بلند مدافع گل گهر سیرجان به یونس شاکری مهاجم این تیم رسید و او موقعیت تک به تک را وارد دروازه ماکسیم سنگربان گرجستانی شاهین بوشهر کرد.

 

اما طولی نکشید که شاهینی‌ها یکی از گل‌های خورده این تیم را جبران کردند. در دقیقه ۸ آن‌ها از روی یک ضربه آزاد و در یک رفت‌ و برگشت با ضربه سر میلاد صارمی گل اول شان را به ثمر رساندند.

 

در دقیقه ۱۲ روی حمله برق آسای گل گهر و پاس در عرض یوسف وکیا، رضا محمودآبادی کاپیتان این تیم سومین گل سیرجانی‌ها را به ثمر رساند.

 

در نیمه دوم و در دقیقه ۶۱ یونس شاکری در محوطه جریمه شاهین سرنگون شد و گادوین منشا دومین پنالتی تیمش را وارد دروازه شاگردان مهدی پاشازاده کرد.

 

شاهینی ها اما در دقیقه سوم وقت اضافه نیمه دوم با گل مصطفی احمدی به گل دوم رسیدند تا گل گهر بازی را چهار بر دو به سود خود تمام کند.

 

شاهینی‌ها با این شکست با ۱۷ امتیاز همچنان در قعر باقی ماندند و گل گهر نیز با این پیروزی ۲۲ امتیازی شد.

 

هم چنین در دیگر دیدار این هفته از رقابت‌ها پارس جنوبی از شهرخودرو میزبانی کرد. این دیدار از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه در جم برگزار شد.

 

در دقیقه ۲۰ روی سانتر هافبک شهرخودرو، محمد قاضی با یک ضربه سر دروازه جمی‌ها را تهدید کرد که پورمحمد سنگربان پارس جنوبی این توپ را مهار کرد اما قاضی در برگشت و ریباند دروازه را باز کرد.

 

در دقیقه ۴۰ روی یک کرنر از سمت چپ، فریبرز گرامی روی ارسال متین کریم‌زاده گل تساوی جمی‌ها را به ثمر رساند.

 

در ادامه جمی‌ها دست بردار نبودند و حملات خود را ادامه دادند تا این‌که پیش از پایان بازی در نیمه اول در دقیقه ۴۴ با گل آریا کیا دو بر یک از حریف خود پیش بیفتند و با پیروزی به رختکن بروند.

 

در ادامه چند موقعیت روی دروازه هر دو تیم شکل گرفت اما نتیجه‌ای نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.‌

 

پارس جنوبی جم با این پیروزی ۲۴ امتیازی شد و در مقابل شهرخودرو با از دست دادن امتیازات این بازی یک پله سقوط کرد و در رده چهارم قرار گرفت.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------