امضای رسمی قرارداد دو ساله رونالدو با یونایتد (عکس)



کریستیانو رونالدو,اخبار امروز,اخبار جدید
کریستیانو رونالدو، خرید جدید منچستریونایتد، بالاخره قرارداد خود را به صورت رسمی با این باشگاه به امضا رساند تا بار دیگر در کسب جام‌های قهرمانی به آنها کمک کند.

به گزارش ورزش سه، مهاجم تیم ملی پرتغال پس از سه فصل حضور در یوونتوس در نهایت تصمیم به ترک تورین گرفت. رونالدو در طول مدت حضورش در این تیم عملکرد چندان درخشانی را نداشت و علیرغم به ثمر رساندن گل‌های بسیار، نتوانست به باشگاه ایتالیایی در فتح لیگ قهرمانان اروپا کمک کند. او سرانجام موفق شد قراردادش را به صورت رسمی با این تیم به امضا برساند و بار دیگر پس از 12 سال دوری هفته آینده با پیراهن منچستریونایتد در چارچوب مسابقات لیگ برتر برابر نیوکاسل به میدان خواهد رفت.

 

به نظر می‌رسید که رونالدو در آستانه پیوستن به منچسترسیتی است اما شرایط با ورود الکس فرگوسن و دیگر بازیکنان سابق و فعلی یونایتد مانند ریو فردیناند و برونو فرناندز تغییر کرد و این بازیکن تصمیم گرفت که باز هم در سمت قرمز شهر منچستریونایتد به میدان برود. هرچند همانطور که خودش در مصاحبه روز گذشته با سایت رسمی باشگاه اشاره کرد، حضور اوله گونار سولسشر به عنوان هم تیمی سابقش روی نیمکت این تیم نیز نقش موثری در تصمیم گیری او داشته و کار را برایش راحت‌تر خواهد کرد.

کریستیانو رونالدو,اخبار امروز,اخبار جدید

رونالدو از چند روز قبل به شهر منچستر برگشت و با پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه در تمرینات یونایتدد خاضر شد. او مدعی شده که قصد دارد سولسشر را تحت فشار بگذارد تا در دیدار برابر نیوکاسل از او در ترکیب اصلی استفاده کند. بازیکن پرتغالی در عین حال به این نکته اشاره کرده که هرگز فکر نمی‌کرد بار دیگر در اولدترافورد توپ بزند و به همین دلیل بی‌صبرانه مشتاق بازی در این ورزشگاه و برای یونایتد است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------