تاج ۳۰۰ هزار دلاری به چه دلیل سودای دوباره فوتبال را دارد؟



مهدی تاج ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مهدی تاج ثبت نام اینترنتی برای حضور در انتخابات فوتبال را هم انجام داده است. او سودای بازگشت دوباره به فوتبال را دارد اما چه شده که او یکباره قلب دردش خوب شده؟

همه چیز بر می گردد به یک دوره ۵ ستاره. مهدی تاج خودش را وارث فدراسیون علی کفاشیان دید که سرانجام با فشار از بالا حذف شد.

 

۵ ستاره برای موفقیت جهانی ۵ تیم ملی که همزمان با آغاز فعالیت تاج یک به یک با ناکامی و حذف روبرو شدند و تیم ملی با فاجعه ویلموتس در آستانه حذف از جام جهانی قرار گرفت، ۶ میلیون یورو غرامت برای فوتبال ایران به جا ماند.

 

ساختمان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس به دلیل بی تدبیری فدراسیون تاج در گرفتن کمک ارزی از شستا ضبط شدند و بی شک تاج را می توان یکی از مسببین اصلی وضع موجود دانست.

 

او که به اینفانتینو قول داده بود زن ها را برای بازی های لیگ به ورزشگاه راه می دهد و درست وقتی این ماجرا از سوی رئیس ایتالیایی مطالبه شد ، همراه با فشار نمایندگان مجلس برای ارجاع پرونده ویلموتس به دادگاه ، یکباره دچار درد شدید قلبی شد و استعفاء داد، حالا دوباره سودای بازگشت دارد.

 

اما چه شده که تاج دوباره سلامت جسمی را بازیافته؟ چطور شده که خود را حاصل اجماع از بالا می نامد و با سپردن نایب رئیسی به مهدی محمد نبی و منصور قنبرزاده قصد دارد به فوتبال برگردد؟ این ها پرسش هایی است که تاج باید جواب دهد.

 

او که در مقام نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان سلب میزبانی از استقلال ، پرسپولیس و دیگر باشگاه های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا کوچکترین قدمی بر نداشت. زمان سلب میزبانی از تیم ملی در مرحله انتخابی جام جهانی و بخشیدنش به بحرین سمت فوتبال ملی نبود و شکایت از ای اف سی را خلاف می دانست. تصمیمی که در نهایت همراه با بردهای شگفت انگیز ملی پوشان و گذر از تنگنای منامه با اعطای میزبانی دوباره مرحله مقدماتی، سریعترین صعود ملی به جام جهانی را برای مان به همراه داشت.

 

تاج که به عنوان رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی ای اف سی زمان حذف ایران از بازی های جهانی ساحلی و عدم اعطای میزبانی به فوتسال هیچ تلاشی نکرد تا تراژدی های تلخی برای فوتبال مان رقم بخورد، چه شده که یکباره عزم بازگشت به ساختمان سئول را دارد؟ او که خالص دریافتی سالانه اش از ای اف سی به عنوان نایب رئیس بالغ بر ۳۰۰ هزار دلار آمریکا تخمین زده شده و برای ۴ سال ۱/۲ میلیون دلار عایدی از همین صندلی داشته دقیقا در مقام نماینده ایران چه گامی برای فوتبال کشورش برداشته که باز در آستانه انتخابات جدید، نامش را به عنوان گزینه حمایت شده از مقامات بالا مطرح می کند و می خواهد تک گزینه انتخابات باشد؟

 

او که در دولت احمدی نژاد در حلقه نزدیکان ورزشی و ستادهای رئیس جمهور بود، به گفته صریح مصطفی آجورلو برای رسیدن به ریاست فوتبال در دولت روحانی از سوی دفتر معاون اول یعنی اسحاق جهانگیری حمایت شد و گزینه دولتی ها برای این پست بود، حالا چطور به عنوان مسبب وضع موجود، به عنوان کسی که مربی ۶۰۰ هزار دلاری را با ۲ میلیون یورو برای تیم ملی ایران آورد و فاجعه ویلموتس گیت رقم زده شد ، حالا چرا این قدر فشار می آورد تا دوباره نفر اول فوتبال شود؟

 

کاش مهدی تاج به این پرسش ها پاسخ دهد بعد حتما برنامه اش برای بازگشت به فوتبال را مطرح کند.

 

 خبرآنلاین 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------