رئیس اتحادیه فوتبال آلمان: قطر ۲۰۲۲ بحث برانگیزترین جام جهانی تاریخ است



 جام جهانی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
نویندورف بار دیگر از میزبانی قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ انتقاد کرد. 

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت بیلد، کمتر از چهار ماه تا جام جهانی قطر باقی مانده است. میزبانی مسابقات در قطر کشور بیابانی به دلیل وضعیت حقوق بشر تمرکز اصلی و دغدغه کشورهای حاضر است. برند نویندورف رئیس اتحادیه فوتبال آلمان بار دیگر انتقادات خود را نسبت به میزبانی جام جهانی قطر تکرار کرد. او در صحبت هایی درباره شرایط قطر برای جام جهانی گفت: بسیاری از  قانون های اصلاحی به اندازه کافی در قطر اجرا نمی شوند. همچنین «تفاوت‌های آشکار» در زمینه حقوق زنان، آزادی مطبوعات یا موضوع دگرباشان جنسی است. باید کارگزاری در این زمینه تشکیل شود و بتوانیم درباره این شرایط صحبت کنیم. خوشحالم که با وزیر کشور به زودی به قطر خواهیم رفت. آنچه که امروز می توانیم با قاطعیت بگوییم این است که این دوره یکی از بحث برانگیزترین جام‌های جهانی است که تا به امروز صورت گرفته است.

 

تقریبا نیمی از آلمانی‌ها معتقدند که تیم ملی این کشور به دلیل نقض حقوق بشر و مرگ کارگران ساختمانی در قطر نباید در جام جهانی شرکت کند. این نتیجه یک نظرسنجی موسسه تحقیقات افکار YouGov است که از سوی خبرگزاری آلمان منتشر شده است.

 

جام جهانی قطر به دلیل گرمای هوا در کشور میزبان جام جهانی برای اولین بار در پاییز برگزار می شود. تیم ملی فوتبال آلمان در مرحله مقدماتی با تیم‌های ملی فوتبال ژاپن، اسپانیا و کاستاریکا دیدار خواهد کرد. برند نویندورف رئیس اتحادیه فوتبال آلمان می‌خواهد قبل از شروع مسابقات به همراه نانسی فایزر وزیر کشور به قطر سفر کند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------