دشمنان استقلال، اجازه نفس کشیدن به تیم را نمی دهند!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
رییس مستعفی هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: متاسفانه استقلال دشمنان زیادی دارد که برای زمین زدن آن اتاق فکری تشکیل داده و هر روز علیه آن تولید خبر می‌کنند. 

احمد سعادتمند درباره حواشی اخیر باشگاه استقلال گفت: بیش از یک ماه است که هیچ مصاحبه‌ای در خصوص استقلال نداشته‌ام و این اولین مصاحبه من بعد از این مدت است. امروز هم می‌بینم اتفاقات بدی برای استقلال روی می‌دهد و آنقدر کام من تلخ شده که ناچارم صحبت کنم. اگر امروز صحبت می‌کنم، نه به عنوان رییس هیات مدیره استقلال، بلکه به عنوان یک استقلالی که دلم برای این تیم می‌سوزد صحبت می‌کنم.

 

وی با اشاره به حل مشکل پرو پئیچ و ابراز خوشحالی از این موضوع، اضافه کرد: استقلال تازه از مشکلات مربوط به پرو پئیچ خلاص شده و این اتفاق نه در دقیقه ۹۰، بلکه در دقیقه ۱۲۰ افتاد و هواداران تا دو روز بعد از مهلت قانونی هم التهاب داشتند. هنوز این باشگاه نفس نکشیده که صحبت از بدهی‌های جدید می‌شود و پای یک اولتیماتوم و یک ضرب الاجل دیگر را باز می‌کنند.

 

رییس هیات مدیره استقلال تصریح کرد: یقین دارم این باشگاه دشمنانی دارد. آنها یک اتفاق فکر قوی درست کرده و کارشان این است که هر روز برای این تیم تولید اخبار بد کنند تا تمرکز از تیم گرفته شود. این اتاق فکر نمی‌گذارد استقلال نفس بکشد.

 

سعادتمند تاکید کرد: مگر فقط استقلال بدهکار است که اینقدر روی بدهی این تیم مانور می‌شود؟ با اعلام مسئولان رسمی فدراسیون فقط دو باشگاه مجوز ثبت قرارداد دارند و هیچ بدهی ندارند. این یعنی ۱۴ باشگاه دیگر بدهکار هستند. اما این افراد تنها بدهی استقلال را برجسته و آن را در رسانه ها مطرح می‌کنند. سئوال و گلایه من این است که آیا باشگاه بزرگ استقلال یک خبر خوب هم ندارد؟ چرا حتی یک خبر خوب درباره این تیم تولید نمی‌شود؟

 

وی با اشاره به طرح بدهی به برخی از بازیکنان استقلال بیان داشت: ما منکر این نیستیم که همه بازیکنانی که در سالهای گذشته در این تیم بوده‌اند برای آن زحمت کشیده‌اند. اما اگر این فشارها نباشد قطعاً مدیران استقلال سر فرصت مشکل بدهی این عزیزان را حل خواهند کرد.

 

سعادتمند تاکید کرد: تیم اجرایی استقلال به خوبی توانست پرونده پرو پئیچ را مدیریت کند و در این راه زحمت زیادی کشید. اگر بعضی‌ها این فشارها را وارد نکنند قطعاً مدیران مجموعه باشگاه می‌توانند تیم شان را مدیریت کنند.

 

وی افزود: من منکر مشکلاتی که دور این تیم را گرفته نمی‌شوم، اما مشکلات این تیم لاینحل نیست. استقلال با این قدمتی که دارد و با این همه هوادار، به راحتی می‌تواند این مشکلات را پشت سر گذاشته و حتی طی مدتی کم در حد یکی دو سال به یکی از بزرگترین و پر قدرت ترین باشگاه‌های دنیا بدل شود!

 

رئیس مستعفی هیات مدیره استقلال در خصوص شرایط همکاری‌اش با باشگاه استقلال اظهار داشت: سالها در عرصه ورزش مدیریت کرده‌ام و تجربه زیادی در این زمینه دارم. اما آنچه که قلبا دوست داشتم و با لطف وزیر ورزش به آن رسیدم، حضور در چرخه مدیریت باشگاه استقلال بود. چون یک استقلالی قدیمی و متعصب هستم. اما از آنجایی که در تفکرات خودم و دوستان دیگری که در این باشگاه حضور دارند همخوانی وجود نداشت و سلایقمان در خیلی جاها با هم منطبق نبود، از سمتی که قلبا به آن علاقه داشتم استعفا دادم. اما خدمت به استقلال در هر سمت و لباسی که باشم کاری است که هرگز از آن دریغ نخواهم کرد.

 

سعادتمند بیان داشت: هدف همه ما شادی دل هواداران است و امیدوارم که امسال اتفاقات خوبی برای استقلال رقم بخورد و موجب رضایت هواداران این تیم باشد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------