صحبت های سفیر ایتالیا درخصوص مشکلات سرمربی استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
سفیر ایتالیا در ایران می‌گوید آندره استراماچونی سرمربی استقلال انگیزه زیادی برای موفقیت در این تیم دارد.... 

به گزارش مدال، «جوزپه پرونه» سفیر ایتالیا در ایران، گفت وگوی کوتاهی درباره وضعیت آندره استراماچونی سرمربی ایتالیایی استقلال و مشکلاتی که وی با آن در ایران دست به گریبان بود انجام داد.

 

 استراماچونی بعد از بازی استقلال با فولاد قصد داشت به ایتالیا برود که به خاطر مشکلات ویزا ممنوع الخروج شد و نتوانست برای دیدار با خانواده اش ایران را ترک کند. در همان زمان گفته می شد این مربی قصد داشته برای همیشه استقلال را ترک کند و قید کار در این تیم را بزند. پرونه در واکنش به این موضوع گفت: فکر نمی کنم که استراماچونی می خواست برای همیشه به ایتالیا برگردد. به هر حال ایران کشور متفاوتی نسبت به ایتالیا است و او در حال وفق پیدا کردن با شرایط جدید بود.

 

سفیر ایتالیا در ایران ادامه داد: استراماچونی مربی بسیار خوب و مصممی است و می تواند برای استقلال مفید باشد.

 

پرونه در پاسخ به این سئوال که آیا مشکل خروج از ایران استراماچونی رفع شده است؟ تاکید کرد: فکر می کنم این مشکلات حل شد. البته موضوع قابل توجهی هم نبود. این مسئله ممکن است برای هر فرد عادی هم رخ بدهد.

 

وی در خصوص شرایط استراماچونی در ایران و اینکه آیا وی از زندگی در ایران خوشحال و راضی است؟ اظهار کرد: استراماچونی خیلی با انگیزه است. او مردم ایران را خیلی دوست دارد وحمایت هواداران استقلال را هم احساس می کند.

 

سفیر ایتالیا در ایران درباره اینکه آیا استراماچونی همچنان به خاطر مشکلات باشگاه و عدم جذب بازیکنان مدنظرش ناراحت است؟ گفت: در این باره چیزی نمی دانم و ایده ای ندارم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------