من مشکلِ فرهاد مجیدی را ندارم/مثل ویلموتس بازی هجومی را دوست دارم



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سرمربی تیم فوتبال جوانان
سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان این که کمیته فنی هیچ دخالتی در کارش نداشته است، گفت: با این کمیته و اعضای آن تعامل کامل داریم و از برنامه‌های آن استفاده می‌کنیم. 

به گزارش مهر، سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران در خصوص برنامه‌های آماده سازی این تیم بیان داشت: برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شود آماده می‌شویم و امیدوارم مسئولان ورزشگاه دستگردی که در حال ترمیم چمن این ورزشگاه هستند، در کارشان سرعت بیشتری داشته باشند. چرا که ما باید آبان ماه از این زمین استفاده کنیم.

 

وی افزود: در برنامه‌های ما بازی با سه تیم عراق، عمان و سوریه قرار گرفته بود که هر سه کشور درخواست ما را رد کردند تا به جای آنها بازی با پارس جنوبی، خوشه طلایی و امید استقلال را در برنامه قرار دهیم. 

 

سرمربی تیم جوانان ایران در پاسخ به این سئوال که آیا فوتبال هجومی تیمش را از مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی کپی برداری کرده است؟ گفت:  به آن صورت نه ولی زمانی که از بازیکنان تست می گرفتم سیستم 2-4-4 مدنظرم بود و بازیکنان را در این سیستم ارزیابی می کردم. در کل فوتبال رو به جلو و هجومی را دوست دارم.

 

«فرهاد مجیدی سرمربی سابق تیم امید مدعی بود کمیته فنی در کارش دخالت می‌کرد و بازیکن و دستیار به او پیشنهاد می‌داد و برای همین از تیم امید جدا شد، آیا این مشکلات را شما هم با کمیته فنی دارید یا خیر؟» پورموسوی در پاسخ به این سئوال بیان داشت: من هرگز با چنین مشکلی مواجه نبوده و نیستم. اتفاقا کمیته فنی با من و تیمم تعامل کامل دارد، هیچ دخالتی در کارم ندارد و کلیه انتخاب‌ها توسط خودم و بدون دخالت انجام شده است.

 

پورموسوی که در برنامه «سلام صبح بخیر» حاضر شده بود در خصوص اکبر محمدی که در کانون اختلاف با فرهاد مجیدی قرار داشت گفت: محمدی جوان، با برنامه و تحصیل کرده است. ما مرتب با هم در تماس هستیم و امیدوارم با همین تعامل کارمان را پیش ببریم.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------