سخنگوی ذوب‌آهن:باید به تیم شوک وارد شود/دیگر وقت آزمون و خطا نیست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,سخنگوی ذوب‌آهن
سخنگوی باشگاه ذوب آهن درباره وضعیت علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، گفت: بازی با پیکان آخرین شانس ما برای گرفتن نتیجه خوب است و دیگر فرصتی برای آزمون و خطا نیست. 

به گزارش مهر، تیم فوتبال ذوب آهن در هفته هفتم لیگ برتر برابر تیم شهر خودرو با یک گل شکست خورد تا با سه باخت و چهار تساوی در رده چهاردهم جدول رده بندی قرار بگیرد. این تیم در جام حذفی هم برابر مس کرمان شکست خورد و از دور این مسابقات کنار رفت تا شرایط برای علیرضا منصوریان در این تیم سخت تر شود.

 

به نظر می رسد در جلسه کمیته انضباطی باشگاه ذوب آهن که جمعه گذشته با علیرضا منصوریان برگزار شد، به این مربی دو دیدار و تا پایان مسابقه با پیکان در هفته هشتم فرصت داده شد تا از این شرایط خارج شود؛ دو فرصتی که یکی از آنها با باخت برابر شهر خودرو از بین رفت و حالا فقط دیدار با پیکان باقی مانده است.

 

این موضوعی است که می توان از فهوای کلام احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن متوجه شد؛ هرچند که وی اولتیماتوم به منصوریان را به صورت مستقیم تکذیب می کند.

 

جمشیدی در گفتگو با مهر، به سئوالاتی در این زمینه پاسخ داد که مشروح گفتگوی وی در ادامه می آید:

 

 باوجود برگزاری جلسه کمیته انضباطی با علیرضا منصوریان، چرا در دیدار با شهر خودرو هم شکست خوردید؟

- احمد جمشیدی: جلسه کمیته انضباطی روز جمعه برگزار شد تا خیلی از موارد بررسی شود. از آقای منصوریان هم دعوت شد و هیات مدیره نگران بود. تیم خوب بازی می کرد ولی نتیجه نمی گرفت. نتیجه جام حذفی مقابل مس هم قابل قبول نبود. با آقای منصوریان صحبت کردیم و ایشان هم توضیحاتی داد. امیدوار بودیم که تیم بعد از بازی با مس نتیجه بگیرد ولی در بازی با شهر خودرو هم شاداب نبودیم. متاسفانه نتیجه هم خوب نبود و بازی را واگذار کردیم.

 

بازی بعد (پیکان) آخرین شانس ما برای گرفتن نتیجه خوب و شروع سیر صعودی است. اگر بخواهیم تیم در رده اول تا سوم قرار بگیرد باید از الان شروع کنیم. اگر بردهای ما دیر شروع شود نمی توانیم در پایان فصل نتیجه ای در خور شان باشگاه بگیریم. ان شاءالله در بازی با پیکان آنچیزی که سرمربی تیم قولش را داده رقم بخورد و دیگر نگران نتیجه نباشیم. به این تیم و پتانسیلی که دارد امیدوار هستیم.

 

* یعنی به آقای منصوریان تا بازی با پیکان اولتیماتوم داده اید؟

- نمی شود گفت بازی با پیکان آخرین فرصت منصوریان است ولی باید به تیم شوک وارد شود. منصوریان باید با تدابیر لازم از این بازی به بعد نتیجه بگیرد.

 

* آیا در جلسه مجمع باشگاه که روز گذشته (سه شنبه) برگزار شد، به این موضوع و احتمال تغییر کادر فنی پرداخته شد؟

- در جلسه مجمع درباره مصوبات کلی باشگاه و بررسی عملکرد یک ساله صحبت شد. اعضای مجمع بابت تیم نگران بودند و ما هم قول دادیم که از بازی بعد نتیجه خوبی بگیریم. متاسفانه نه در بازی با مس و نه در بازی با شهر خودرو شادابی لازم را  در تیم ندیدیم در حالی که در مسابقات قبلی برابر سپاهان، استقلال و تراکتور خیلی خوب بازی کردیم.

 

* منصوریان در جلسه کمیته انضباطی چه قولی به باشگاه داده بود؟

- ایشان می گوید تیم را خودم بسته ام و به آن امیدوار هستم و جای نگرانی نیست ولی نمی شود نتیجه گرفتن را عقب انداخت. اگر بخواهیم حتی سهمیه آسیایی بگیریم باید از همین هفته بردهایمان را شروع کنیم. ذوب آهن از نیم فصل دوم لیگ گذشته نتیجه گرفتن را شروع کرد ولی در نهایت در رده ششم قرار گرفت. اگر سهمیه می خواهیم باید از همین بازی با پیکان شروع کنیم و دیگر جا و فرصت آزمون و خطا نیست.

 

* معنای حرف شما این است که بازی با پیکان آخرین فرصت منصوریان است؟

- ایشان قول داده و ما هم امیدوار هستیم. در بازی با شهر خودرو در بحث دروازه بان هم مشکل داشتیم. دروازه بان های ما باید بهتر از این عمل کنند. همانطور که گفتم باوجود اینکه مقابل تراکتور، سپاهان و استقلال پیروز نشدیم اما از روند بازی کردن تیم و شادابی بازیکنان راضی بودیم ولی در دو بازی اخیر از این شادابی خبری نبود.

 

* در بازی با شهر خودرو هواداران علیه علیرضا منصوریان هم شعار دادند که او هم از این اتفاق گلایه داشت.

- بالاخره هوادار نتیجه می خواهد و نمی توان به آنها اعتراض کرد. هوادار سرمایه باشگاه است. این مسائل در تیم های دیگر مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتور هم بوده است ولی کادر فنی نباید با شعار چند هوادار ناراحت شود! هواداران حتی به ما هم پیام می دهند که از نتایج ناراضی هستند ولی باید به تیم امیدوار بود.

 

* در شاداب نبودن بازیکنان تیم ذوب آهن پرداخت فقط ۱۰ درصد از قراردادشان را تا چه حد اثر گذار می دانید؟

- قول داده ایم که ۲۰ درصد باقیمانده را هم پرداخت کنیم ولی این نتایج، زبان ما را هم کُند می کند و نمی توانیم از عملکرد بازیکنان دفاع کنیم. جام حذفی را از دست داده ایم. به هر حال در ما هم باید شادابی و نشاط باشد نه اینکه نگران نتایج تیم باشیم! هم هواداران و هم رسانه ها در این خصوص از ما سئوال می کنند و ذهنمان را مشغول کرده است ولی این نتایج به دست خود بازیکنان حل می شود. تیم ما پتانسیل لازم را دارد. جایگاه چهاردهم جدول در شان ذوب آهن نیست.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------