پرسپولیس با هر معیاری قهرمان لیگ می‌شود



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس این تیم را مستحق قهرمانی در لیگ نوزدهم می داند. 

به گزارش خبرآنلاین؛ ماجراهای عجیب و اظهارات غیرکارشناسی که این روزها از زبان برخی افراد نزدیک به فوتبال می شنویم، سر و صدای کارشناسان واقعی را درآورده و آنها به دنبال دلیلی برای توجیه این حرف و حدیث ها هستند. با فرشاد پیوس در این مورد صحبت کردیم؛ مهاجم پیشین تیم ملی و باشگاه پرسپولیس که حالا قبای مربی گری به تن کرده است: 

 

*وضعیت فوتبال در دوران کرونا را چطور می بینید؟ 

به هیچ وجه شرایط خوب نیست. البته نه تنها برای ایران بلکه همه دنیا اسیر یک ویروس کوچک شده اند و فعلا راه فراری از آن نیست. باید صبوری کنیم تا واکسن و سایر موارد مبارزه و پیشگیری از آن اختراع شود. فوتبال هم جدا از جامعه نیست و تحت تاثیر همه این مسائل قرار می گیرد. فوتبالیست های همه دنیا فعلا در خانه تمرین می کنند و در قرنطینه هستند که اصلا جالب نیست. 

 

*با این حال برخی از لیگ ها در اروپا پایان یافتند و در ایران هم بعضی ها دنبال پایان دادن به لیگ هستند. شما چه نظری دارید؟ 

من متاسفانه در این روزها یکسری اظهارنظرها را می خوانم که واقعا تعجب آور است. مدیران و مربیان جزو قشری هستند که روی آنها در فوتبال ایران حساب باز می شود. نباید هر حرفی بزنند و نظر کارشناسی بدهند. البته هیچ کس نباید برای سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند. 

 

*پیشنهادی هم دارید؟ 

من می گویم این ویروس کرونا بالاخره دیر یا زود تمام می شود و مردم به زندگی عادی شان بازمی گردند. همین حالا می بینید که خیلی از پاساژها و مراکز خرید بازگشایی شدند و نسبت به اسفند و فروردین، وضعیت شهر بهتر است. قرنطینه برای تعداد زیادی از مردم جامعه به پایان رسیده که امیدوارم نشانه های خوبی برای پایان دوران کرونا باشد. وقتی به صورت کامل، خیال مان بابت از بین رفتن این ویروس راحت شد، می توانیم بازی های لیگ را برگزار کنیم. 

 

*یعنی شما موافق ادامه لیگ هستید؟ 

بله صد در صد. فوتبال می تواند به جامعه امید ببخشد و نباید این شانس را از مردم بگیریم. با فوتبال می توانیم دوران کرونا را هر چه زودتر پشت سر بگذاریم. حالا شاید تا پایان این فصل، بازی ها پشت درهای بسته انجام شود اما بالاخره من فکر می کنم اوضاع بهبود پیدا کرده و وضعیت همه بهتر از قبل می شود. در آن شرایط، فوتبال هم به روزهای خوب خودش برمی گردد اما اینکه بگوییم لیگ باید تعطیل شود، اصلا اظهارنظر درست و کارشناسی خوبی نیست. 

 

*و در صورت بازگشت به لیگ، چه تیمی به قهرمانی می رسد؟ 

اصلا شما تردید نکنید که پرسپولیس قهرمان می شود. نه تنها با ادامه لیگ، بلکه با هر متر و معیاری که فکرش را کنید، پرسپولیس در این فصل قهرمان خواهد شد و در سال های بعدی هم برای کسب بهترین رتبه ها می جنگد. پرسپولیس اصلا راه دیگری غیر از قهرمانی ندارد و تیم های دیگر هم به پرسپولیس نمی رسند.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسپولیس

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------